e46's zijn er nog genoeg , corrado's zijn een bedreigde soort
320ci
Re: 320ci
:? Deze snap ik ook niet..... Wellicht leuk voor erbij maar toch niet als daily?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
ik studeer nog , Ik gebruik het concept daily nog niet echt . Af en toe rij ik er mee naar school , en voor naar het werk te gaan gebruik ik hem ook, en uiteraard voor de verveling tegen te gaan op mooie dagen.
Mijn daily is meer ,de fiets en de bus
Mijn daily is meer ,de fiets en de bus
een corrado is normaalgezien duurder dan e46.
nu betaal ik tax voor 2 liter motorinhoud, corrado 2.9 , meer pk , meer verzekering, meer verbruik, meer stukken die kapot gaan (misschien
)
Dit is gewoon kwestie van mijn zotte kop die mij parten speelt.
Ik snap best dat dit niet gesnopen wordt hoor...
Ik neem ooit miss wel terug een e46 als daily , want de korte tijd dat ik in mijne heb gespendeerd ( en in andere e46's) was vrij luxueus, zou dan wel voor een 330cd gaan.
nu betaal ik tax voor 2 liter motorinhoud, corrado 2.9 , meer pk , meer verzekering, meer verbruik, meer stukken die kapot gaan (misschien
Dit is gewoon kwestie van mijn zotte kop die mij parten speelt.
Ik snap best dat dit niet gesnopen wordt hoor...
Ik neem ooit miss wel terug een e46 als daily , want de korte tijd dat ik in mijne heb gespendeerd ( en in andere e46's) was vrij luxueus, zou dan wel voor een 330cd gaan.
-
Griffendahl
Als je bepaalde auto's in je hoofd hebt al tijden lang en je kan die kopen moet je dat gewoon doen...
Al is het maar voor even, sommige auto's moet je gewoon een keer gehad hebben... Ik denk dat ik precies snap waar dat om gaat, dat heeft niks te maken met of een Corrado nu beter is als een E46 of vice versa... Sommige auto's moet je nou eenmaal in je bezit gehad hebben en als je die kans hebt moet je die gewoon aanpakken.
Verder is dat moeilijk uit te leggen denk ik...
na een paar maanden hiermee gereden te hebben ben ik er eigenlijk gesteld op geworden , en klaar om er geld in te beginnen pompen misschien
had gedacht aan een steje bbs rc090 of verbreed origineel 17" staal. Maar om dat goed uit te doen komen moet hij wss wat lager komen , valt allemaal te bekijken voor deze zomer...
nog een paar winterpics,

nog een paar winterpics,