Hoezo dat dan? het is een kleine station ja, oké. maar slecht :?Marc 320d schreef:een touring is bijv. een verrekte slechte stationwagon
Je kunt er toch wel wat bagage in kwijt lijkt me?
Hoezo dat dan? het is een kleine station ja, oké. maar slecht :?Marc 320d schreef:een touring is bijv. een verrekte slechte stationwagon
Laat die a4 avant ook maar zitten, want dat is hetzelfde laken en pak als de 3er touring...Dan_600F schreef:uiteraard maar vergleken met een station als een A4, V70 of Avensis kan ie kwa ruimte niet aan tippen
Tja, wist je niet dat dat de basis was voor alle e46 deuren? Dat en een beetje lak erop.carnifex schreef:Dichtslaan van de portieren bij de coupe. Klink als het dichtdoen van een oostduitse hordeur.
Beide zijn dan ook totaal overbodig op een E46 Sedan imotweak_master schreef:Na een reeks kleine autootjes te hebben gehad (saxo, clio, corsa en nog een paar stoepstoters ) heb ik mij een BMW E46 318D sedan aangeschaft. Het verschil in comfort, windgeruis en power/koppel is enorm en ik ben dan ook heel tevreden over mijn aankoop, maar... géén ruitenwisser achteraan!!! Ik had er nooit bij stilgestaan maar ik mis hem eigenlijk wel Ik ben gewend veel in de middenspiegel te kijken, maar nu zie ik meestal niets door het vuil en de vele druppels die gewoon lekker blijven hangen bij dit weer... Verder keek m'n vriendin ook raar op toen ze de eerste keer met een geopend blikje cola in de wagen stapte en tot de conclusie kwam dat er geen bekerhouder aanwezig was .
Je bedoelt de vriendin en het blikje? Hehe. Tja 't is ook geen ramp en oogt wss wel mooier, maar gewoon een kleine ergernis als je anders gewend bent héDutch Delight schreef:Beide zijn dan ook totaal overbodig op een E46 Sedan imotweak_master schreef:Na een reeks kleine autootjes te hebben gehad (saxo, clio, corsa en nog een paar stoepstoters ) heb ik mij een BMW E46 318D sedan aangeschaft. Het verschil in comfort, windgeruis en power/koppel is enorm en ik ben dan ook heel tevreden over mijn aankoop, maar... géén ruitenwisser achteraan!!! Ik had er nooit bij stilgestaan maar ik mis hem eigenlijk wel Ik ben gewend veel in de middenspiegel te kijken, maar nu zie ik meestal niets door het vuil en de vele druppels die gewoon lekker blijven hangen bij dit weer... Verder keek m'n vriendin ook raar op toen ze de eerste keer met een geopend blikje cola in de wagen stapte en tot de conclusie kwam dat er geen bekerhouder aanwezig was .
Dit stond ooit eens in de Autoweek als verklaring:farl schreef:Volgens mij zit er op een normale sedan nooit een ruitewisser achter omdat daar simpelweg geen ruimte voor is. Die andere auto's waren waarschijnlijk ook geen sedans. Ga er maar eens op letten, ook bij andere merken.