Dat was idd het geval, Fabian79 was me net iets te snel af
Dat is dan ook de reden dat ik een 330d rijdt i.p.v. een 320
Dat was idd het geval, Fabian79 was me net iets te snel af
:zFabian79 schreef:Bij de tankstation kom ik nooit, wel bij het tankstation!
Dat is dus niet zo heel handig. Zolang het lampje brandty wordt er verwarmd. Als het uit is koelt alles alleen maar weer af. Er zit namelijk geen thermostaatje in die dan de temp. gaat regelen. Na het uitgaan van het lampje meteen starten dus. Maar zoalsal eerder gezegd zou ik ff 2 of 3 x dit herhalen alvorens te starten.Ik wacht zelfs nog wat langer wanneer het lampje uitgaat
Heb dit ook: verwarmde, inpandige garage met afstand bediende deurFabian79 schreef:Ik zeg binnenzetten rules, ook niet krabben, ook niet koud binnenin en redelijke temperatuur wat betreft de motor.
Enne geen verbruik van accu of brandstof voor standkachel En om on-topic te blijven, geen koudstartproblemen!!
Om het helemaal luxe te hebben, niet eens een jas aantrekken om naar je auto te lopen!
Heb je wel BMW Diesel gereden? Bij mij kan ook alles warm zijn binnen een km zeker als het -7 is... moet ik wel het nummer van de sleepdienst bij de hand houden. ... (hoop dat de sleepwagen wel rustig warm wordt gedraaid anders komt die ook niet ).Feluchie schreef:Hoi
kheb nu 7 winters mee mogen maken met de e46 diesel en het gebeurde weleens dat direct na het starten bij koud weer de toeren op en neer aant schommelen waren. Ik heb er nooit naar gezocht ;(
Mij is lang geleden verteld dat je een diesel niet voor de deur moet laten lopen (zodat hij al warm is) voordat je gaat rijden. Heb ik ook nooit gedaan, altijd starten en gelijk wegrijden. Binnen een km was alles zoals het hoorde..