Graag wat informatie!

Ik wel: Er zit gewoon teveel ego onder de kap. Past geen brug meer bij.joost schreef:volgens de bmw prijslijst past de OEM veerpootbrug op alle modellen behalve de 330d, geen idee waarom...
Zorgt voor een betere wegligging. Kan zowel op de veerpoottorens vooraan als achteraan geplaatst worden.DonB schreef:Heb wel vaker van die veerpootbruggen gezien, wat is het nut daarvan? Is toch een poot die over je motor heen gaat? Is dat om motorschade te voorkomen bij een aanrijding ofzo?
Ik wel: Er zit gewoon teveel ego onder de kap. Past geen brug meer bij.
DonB schreef:Heb wel vaker van die veerpootbruggen gezien, wat is het nut daarvan? Is toch een poot die over je motor heen gaat? Is dat om motorschade te voorkomen bij een aanrijding ofzo?
haha.. dus je wilt zeggen dat een 320 te klein is? maare ontopic. de motor van een 330d ligt wat hoger dan bij een 320d daarom past een burg niet op een 330dbjornc schreef:Ik wel: Er zit gewoon teveel ego onder de kap. Past geen brug meer bij.joost schreef:volgens de bmw prijslijst past de OEM veerpootbrug op alle modellen behalve de 330d, geen idee waarom...