mijn naam is christophe, ben 24 en woonachtig in het verre Gent
momenteel ben ik na even te werken terug student.
mijn auto is een saphirschwarze 320 diesel coupé. 150pk versie.
bouwjaar en maand vind ik niet snel terug, eerste keer in wegenstelling was in 2005 en ik heb hem gekocht in december 2007 met 67 000km op de teller, vandaag staat er 87000 km's op
de auto heeft een stoffen/alcantara sportinterieur, met een M sport kit 2 op volgens de documenten
spoiler op de achterklep,voorspoiler,achterbumper en zijlijsten, M instaplijsten aan de deuren,M sportstuur en een M schakelpook.
de velgen zijn de M sportvelgen 145M in 18inch.
verder binnenin zit de middenarmsteun vooraan en achteraan en een neerklapbare achterbank, regensensor en auto lichtsensor, climatronic ,bmw business cd speler met 6 cd lader in de koffer (uitgeschakeld) en de ice cube interieurlijsten.
de cd lader heb ik afgekoppeld omdat er een dension ice link ingebouwd is na de aankoop )en waarop mijn ipod nano speelt ,deze ligt mooi in de middenconsole onder een rolluikje (dus van buitenaf niks zichtbaar)
verder vind ik het jammer dat er geen 16/9 navi op de wagen zit/zat en er geen elec verstelbare zetels zijn...nuja verder was de wagen perfect dus kon hem moeilijk daarom laten staan.
momenteel zit ik op smallband en kan dus moeilijk foto's opladen, gebeurt zsm als de internetverbinding terug oké is
verder ga ik al wat vragen stellen...
1) ik ben namelijk een snufjesman en wat ik in mijn vorige wagen E36 coupé wel had, stoelverwarming,heb ik nu dus niet, ...inbouwen wat kost de volledige retrofit kit van bmw én is het mogelijk op de sportzetels...
2) elec verstelbare stoelen? is dat compleet alles veranderen van de stoelen of enkel het frame? en indien het tweede, wat kost de retrofit kit?
3) lendensteun voor de stoelen, leverbaar en wat kost dat ( heb het topic gezien en was geinteresseerd)
4) elec rolluik achterruit zelfde vraag
5) mijn volgende tel zal bluetooth hebben, wat kost een bmw setje, en moeilijk in te bouwen? (ik heb het MF stuur, dus de knoppen zijn er)
en als laatste, ik zoek carbon interieurlijsten, en heb er al een paar zien langskomen, oa EAS vanop het E46fanantic forum en een link op ebay...maar er was gigantisch verschil in prijs? EAS +- 700 dollar, ebay, +- 300 dollar...
ik wil wel originele lijstjes die goed passen en plug en play zijn...verder heeft EAS ook andere carbon binnenstukken zoals asbak en wielstukjes etc...stel dat ik 2 verschillende leveranciers neem, zal ik wss kleurverschil hebben nietwaar?
en als laatste vraag, mijn auto was ik met de bwm shampoo, de bmw interieurreiniger en de bmw velgenreiniger en glasreiniger...nu...ik krijg hem wel proper maar er blijven af en toe schartje/randjes/vuil zitten...
kan iemand mij een totaalpakket aanraden (meqiuars ed) om gewoon mooi te wassen en glimmen...mag wat clay bijzijn ook maar liefst geen 34 verschillende producten en 2 dagen werktijd