Montage Umnitza M3 spiegels.
Re: Montage Umnitza M3 spiegels.
het was een beetje bekend, maar omdat het achteraf is ingebouwd vroeg ik me af of het die functie ondersteunde..

paar weken geleden zag ik op MP een inklap relais+schakelaar hij wilde er 75/80,- voor hebben wellicht kan je dit achteraf inbouwen. dan hoef je alleen maar een schema te halen bij de dealer.
//.00.-// > /.-////.-///.-
zouden deze ook passen op een touring?
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
Waarom niet, staan ook zeker op mijn modlijst. Kan ik mooi bij jou zien hoe het staat!scooby79 schreef:zouden deze ook passen op een touring?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
haha ma zover is het nog niet de wagen word pas na de winter opnieuw gespoten dus zullen de spiegels er dan ook pas op komen . ben je miss nog eerder als mij. nee vroeg het me af want als je op de site kijkt staat er enkel sedan voor te bestellen in de lijst en niet touring en weet niet als ze hetzelfde zijn voor de twee
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
Briljante spiegels. Lijkt me wel stoer voor op mn coupé.
Mag ik vragen wat de totale kosten waren? (Alles dus meegerekend, uurloon, verzendkosten etc?)
Mag ik vragen wat de totale kosten waren? (Alles dus meegerekend, uurloon, verzendkosten etc?)
Ik dacht zo'n 600 euro :zK3cin schreef:Briljante spiegels. Lijkt me wel stoer voor op mn coupé.
Ik heb zo'n knopje, maar de spiegels klappen niet in als ik de knop op de sleutel ingedrukt houd..Of moet dit ook weer ingesteld worden bij de voorkeuren oid :?Chris schreef:sommige op het forum hebben een heel klein knopje naast de spiegel verstelling zitten.. hiermee kan je je spiegels handmatig laten inklappen.. en het kan ook via je sleutel als je die 3sec indrukt sluiten ze automatische en als je de auto ontgrendeld klappen ze open en ook nog eens op de laatste instelling waarop je je spiegels gezet hebt.
volgens mijn was dit verhaaltje allang bekend? :?
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
-
Is die foto van het knopje niet gewoon van je achterruit blindering?
Of ben ik nou gek... x|
Of ben ik nou gek... x|
330i is the way to go
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Neuh, heb je gelijk aan.
Zoals te lezen in het commentaar van KJ-BMW op pg 1 van dit topic.
Zoals te lezen in het commentaar van KJ-BMW op pg 1 van dit topic.
- largeproject
- Contacteer:
Mmm,had ze nog niet eerder gezien,schijnbaar zitten te :z , (| ,zijn wel erg mooi.
Maar nu weet ik nog steeds niet of ze automatisch dimmend zijn zoals op de site staat :? ,kan het me haast niet voorstellen voor die prijs.

Maar nu weet ik nog steeds niet of ze automatisch dimmend zijn zoals op de site staat :? ,kan het me haast niet voorstellen voor die prijs.
- Spoiler: Laat zien