Heb ik ff gemist.320driver schreef:die anti carjack functie is idd heel handig als je kijkt naar het verhaal van Peter R de Vries die in z'n 3-serie dat niet had laten activeren
Wat is er gebeurt ?
Heb ik ff gemist.320driver schreef:die anti carjack functie is idd heel handig als je kijkt naar het verhaal van Peter R de Vries die in z'n 3-serie dat niet had laten activeren
de vries was aangevallen door een oude bekende uit een zaak die hij had over de man. toen de vries voor een stoplicht stond werd zijn deur open getrokken van volgens mij zijn 6-serie (weet het niet zeker) en kreeg wat handen en voeten in zijn richtingTon 320D Touring schreef:Heb ik ff gemist.320driver schreef:die anti carjack functie is idd heel handig als je kijkt naar het verhaal van Peter R de Vries die in z'n 3-serie dat niet had laten activeren
Wat is er gebeurt ?
en soms ook exclusief BTW x|BoMeWm schreef:Voor dat bedrag zijn ze een uurtje bezig, zonder onderdelen erbij x|
Bij de E46 nog niet geloof ik, maar bij de E9X wel...jayden schreef:met het in stellen van de car jacking gaan dan ook de deuren ook weer open als je de sleutel uit het kontakt haalt? (bij de vw golf is het wel zo) :?