gogo schreef:Hoe krijg je die microfoon daar, hoe loopt het draadje vanaf de parrot, ben niet zo handig dus ik wil alles weten
Vanaf de parrot (die achter het dashboard kastje zit) laat ik het kabeltje naar de deurrubber lopen. Vandaar loopt ie helemaal door tot aan de bevestinging van de zonneklep. Die klep heb ik even losgeschroefd en ik heb het interieurlampje los gehad. Het kabeltje heb ik via het gat van de zonneklep een stukje boven het hemeltje laten lopen tot aan de voorruit. Dan heb ik hem via de voorruit weer door het gat getrokken via het interieurlampje. Een beetje strak trekken en het kabeltje is niet meer zichtbaar.
Daarna heb ik het mofje waar de draden van o.a. de regensensor doorlopen even losgemaakt en het microfoontje gemonteerd. (Tip: haal de binnenspiegel er even af, werkt makkelijker)
Achter op mijn radio zitten 17 pinnen dus dat word dan toch de zelfde kabel als die van Doezel neem ik aan?
Ja, mits je natuurlijk ook een ck3000 evolution wilt gebruiken.
Ik heb wel in mijn pre facelift nog het oude stuur dus niet die op de foto staat op de website maakt dat nog iets uit?
Als je met je stuur het volume van je radio kunt bedienen EN je hebt een telefoonknopje moet het volgens mij gewoon kunnen.