Werkt: Parrot met stuurbediening in pre-facelift
Re: Werkt: Parrot met stuurbediening in pre-facelift
Ben weer iets verder met de speurtocht.
Ik heb een mail gestuurd naar connects2 en er is een module voor de MKi9100 namelijk de CTUNIPAR01.
En ik heb ook een leverancier gevonden in nederland maar ik weet nog geen prijzen, die krijg ik nog.
Telephone: +31 541 530 266
Web Address: http://www.tomacarparts.nl
eMail: info@tomacarparts
Ik heb een mail gestuurd naar connects2 en er is een module voor de MKi9100 namelijk de CTUNIPAR01.
En ik heb ook een leverancier gevonden in nederland maar ik weet nog geen prijzen, die krijg ik nog.
Telephone: +31 541 530 266
Web Address: http://www.tomacarparts.nl
eMail: info@tomacarparts
Kijk eens in mijn showroom
Ik zou die adapter gewoon in Engeland bestellen, zeker nu de pond bijna net zoveel waard is als de euro:
http://www.fitbluetooth.co.uk/files/details.php?id=370
Ik heb mijn adapter ook bij fitbluetooth besteld, was binnen een week bij me thuis op de deurmat.
http://www.fitbluetooth.co.uk/files/details.php?id=370
Ik heb mijn adapter ook bij fitbluetooth besteld, was binnen een week bij me thuis op de deurmat.
@ henton: ik heb ff gegoogled op CTPPAR001 en dan op pagina's alleen uit nederland.
dan zie je 3 resultaten van inderdaad toma car parts. en in de beschrijving zie je dan staan van 125,= voor 110,=
dus 110 euro zal het wel worden dan
dan zie je 3 resultaten van inderdaad toma car parts. en in de beschrijving zie je dan staan van 125,= voor 110,=
Gaaf dat je het werkend hebt gekregen Doezel
Mooie (bijna) OEM oplossing zo!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Hey Fabian,Fabian79 schreef:@ henton: ik heb ff gegoogled op CTPPAR001 en dan op pagina's alleen uit nederland.
die CTPPAR001 zie ik hier voor 64 pond staan, die heb je dus zeker voor onder de 100 euro thuisgestuurd!
Maar let op! dit onderdeel is voor de ck3000 (niet evo) en daar is Henton niet naar op zoek.
Die http://www.caraudio.ie/view_product.php ... =CTPPAR001
Thanks!Opt1mus schreef:Gaaf dat je het werkend hebt gekregen Doezel
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Errug strak werk man!
Vooral die microfoon zit daar goed
Vooral die microfoon zit daar goed
Hoe krijg je die microfoon daar, hoe loopt het draadje vanaf de parrot, ben niet zo handig dus ik wil alles weten
Achter op mijn radio zitten 17 pinnen dus dat word dan toch de zelfde kabel als die van Doezel neem ik aan?
Ik heb wel in mijn pre facelift nog het oude stuur dus niet die op de foto staat op de website maakt dat nog iets uit?
gr
Achter op mijn radio zitten 17 pinnen dus dat word dan toch de zelfde kabel als die van Doezel neem ik aan?
Ik heb wel in mijn pre facelift nog het oude stuur dus niet die op de foto staat op de website maakt dat nog iets uit?
gr
Vanaf de parrot (die achter het dashboard kastje zit) laat ik het kabeltje naar de deurrubber lopen. Vandaar loopt ie helemaal door tot aan de bevestinging van de zonneklep. Die klep heb ik even losgeschroefd en ik heb het interieurlampje los gehad. Het kabeltje heb ik via het gat van de zonneklep een stukje boven het hemeltje laten lopen tot aan de voorruit. Dan heb ik hem via de voorruit weer door het gat getrokken via het interieurlampje. Een beetje strak trekken en het kabeltje is niet meer zichtbaar.gogo schreef:Hoe krijg je die microfoon daar, hoe loopt het draadje vanaf de parrot, ben niet zo handig dus ik wil alles weten
Daarna heb ik het mofje waar de draden van o.a. de regensensor doorlopen even losgemaakt en het microfoontje gemonteerd. (Tip: haal de binnenspiegel er even af, werkt makkelijker)
Ja, mits je natuurlijk ook een ck3000 evolution wilt gebruiken.Achter op mijn radio zitten 17 pinnen dus dat word dan toch de zelfde kabel als die van Doezel neem ik aan?
Als je met je stuur het volume van je radio kunt bedienen EN je hebt een telefoonknopje moet het volgens mij gewoon kunnen.Ik heb wel in mijn pre facelift nog het oude stuur dus niet die op de foto staat op de website maakt dat nog iets uit?
Ik heb net even gekeken en ik heb de volgende knopjes, een r/t knopje en een knopje met een telefoon erop het knopje met het mondje erop heb ik niet.doezel schreef:Als je met je stuur het volume van je radio kunt bedienen EN je hebt een telefoonknopje moet het volgens mij gewoon kunnen.
Was net bij een vriend en die had nog een parrot 3100 liggen uit zijn oude auto, mocht ik die kabel bestellen en het werkt niet met het stuur, werkt het dan wel met de radio door die te mute'n en het geluid over de speakers te geven.
Dan kan ik het wel gokken want ik moet toch anders een iso kabel kopen.
In principe moet dat wel lukken, dat is ook mijn tweede optie. Ik ben nu aan het mailen met die jongens van fifthblue ofzoiets?? over de ck3100. Ik wacht nu op antwoord van ze. W8 het heel even af, dan llat ik je weten wat hun antwoorden.
fabian
fabian
oke ik heb ook een mailtje gestuurd dus we houden elkaar op de hoogte
als je dus niet dat knopje met het mondje hebt (wat bij mij het geval is) werkt de voicedail dan niet? zou wel jammer zijn ;(gogo schreef:Ik heb net even gekeken en ik heb de volgende knopjes, een r/t knopje en een knopje met een telefoon erop het knopje met het mondje erop heb ik niet.
Jawel hoor! Ik heb gewoon het knopje met het telefoontje en de voicedial werkt prima!arnhem86 schreef:als je dus niet dat knopje met het mondje hebt (wat bij mij het geval is) werkt de voicedail dan niet? zou wel jammer zijn ;(gogo schreef:Ik heb net even gekeken en ik heb de volgende knopjes, een r/t knopje en een knopje met een telefoon erop het knopje met het mondje erop heb ik niet.
Zie ook de handleiding: (functie van spraak knopje en telefoon knopje lijkt gelijk te zijn)
http://www.connects2.com/NewParrotWebsi ... Wuser1.pdf
oke, nu denk ik er sterk aan om er toch een aan te schaffen (de bekeuring voor het bellen is duurder dan de set) alleen hoe zit dat met het betalen? gaat dit per accep. of vooruitbetalen?? zag ook iets van royal mail staan (extra verzekering) en VAT :? hoe heb jij dit gedaan.want dit is mij nog niet helemaal duidelijk omdat ik eigenlijk nooit iets in het buitenland bestel.