Surfend op de talrijke USA sites mbt BMW spullen beb ik die natuurlijk vaak tegengekomen. Persoonlijk vind ik die niet zo mooi, omdat je dan het idee hebt van "daar zit iets". Het lijkt dan weggewerkt of zo, maar goed... misschien altijd nog beter dan oranje. Ik wacht de smoked even af, deze zijn onderweg. Als dat ook niet uitziet, bestel ik de versie in kleur van de auto misschien. We zien wel.PATRON schreef: je hebt ook van die reflector's die meegespoten zijn in de kleur van je auto.. lijkt dat je geen betere oplossing?
Wie rijdt hier een E46 M3 en laat 'm maar es zien!
Re: Wie rijdt hier M3 en laat 'm maar es zien!
Kun je ze er niet af/uithalen en laten strak maken door de spuiter, zal wel duurder zijn, maar het resultaat zal er naar zijn
ALs ik eerlijk mag zijn vind ik het niet heel erg misstaan.
Ik heb al eerder gezegd dat ik het een hele mooie auto vind, maar bij deze nogmaals. :~
Ik heb al eerder gezegd dat ik het een hele mooie auto vind, maar bij deze nogmaals. :~
- Spoiler: Laat zien
krijg het helemaal warm van dit topic :~
stuk voor stuk allemaal prachtig, is er al een M3 meeting bekend? ;D
in dit topic kan de mijne niet ontbreken natuurlijk (heb alleen geen vette poserspics zoals jullie)
dan nog een leuk setje van het koppeltje
stuk voor stuk allemaal prachtig, is er al een M3 meeting bekend? ;D
in dit topic kan de mijne niet ontbreken natuurlijk (heb alleen geen vette poserspics zoals jullie)
dan nog een leuk setje van het koppeltje
BMW/// is a girl's best friend <3
Geen poser pics? Zo de nieuwe naast de oude M vind ik anders behoorlijk gaaf hoor. Die achterkant van de nieuwe is wel enorm dik!
- marcovandaar
shirm3:
heele mooie m! En die kleur :~ , als ik ooit een m3 koop is de kans groot dat hij ook die kleur is. ik ben er helemaal weg van! beetje carbon van voor en achter :~ zwarte velgjes met chrome rand.... ja dromen mag
maarja weer ontopic.
die m3 sedan is ook niet mis , vind alleen die kont altijd zo lelijk van die pre sedans, de facelift is dan weer
heele mooie m! En die kleur :~ , als ik ooit een m3 koop is de kans groot dat hij ook die kleur is. ik ben er helemaal weg van! beetje carbon van voor en achter :~ zwarte velgjes met chrome rand.... ja dromen mag
maarja weer ontopic.
die m3 sedan is ook niet mis , vind alleen die kont altijd zo lelijk van die pre sedans, de facelift is dan weer
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Hallo jongens,
Ik zie hier allemaal foto's van prachtige M-powers.
Nou wil ik de mijne ook erbij zetten, want die hoort er ook wel bij.
Volgend week gaat ie naar de RDW voor nederlandse platen.
Heb nog geen super foto's maar die komen nog, heb m ook nog niet goed kunnen wassen en poetsen.
Ik zie hier allemaal foto's van prachtige M-powers.
Nou wil ik de mijne ook erbij zetten, want die hoort er ook wel bij.
Volgend week gaat ie naar de RDW voor nederlandse platen.
Heb nog geen super foto's maar die komen nog, heb m ook nog niet goed kunnen wassen en poetsen.
M, the Most Powerful Letter in the World!
Ey Addie,addie schreef:Verder heb ik nieuwe koplampglazen en mistlampen gemonteerd.
Mooie M3 heb je .
Ik zie dat je nieuwe koplampglazen hebt gemonteerd, kan je deze los kopen? en is het makelijk te monteren?
Ik vindt dat ook heel mooi als er een paar verste koplampglazen en mistlichten inzitten. Misschien dat ik het ook wilt doen. Wat was je kwijt voor de koplampglazen en de mistlichten als ik vragen mag?
Weet het niet meer exact,dacht iets van 60 euro per stuk.Is zeer eenvoudig te monteren stelt niets voor en hij wordt er een stuk mooier van
Heb je ze bij de dealer gekocht?
Bij de dealer (stealer) zijn ze een stuk duurder.De prijs van de glazen incl pakking is € 167.07 voor 2 stuks. incl btw.
Nou dan klopt het toch wel zo ongeveer.2 keer 60.00euro is 120.00 euro. pakingen 2 keer 15euro is 30.00 euro. maakt bij elkaar150.00 euro.Kun jij ze er zelf voor maken? :?
Addie, je hebt echt mijn droom BMW!!
Mooi om een M3 een keer te zien met zilver-inleg in de koplampen (heb ik zelf ook op mijn zwarte E46). En die velgen en interieur zijn ook helemaal mijn smaak. :~ :~
Alleen nog stoelverwarming en ik neem hem van je over!
Mooi om een M3 een keer te zien met zilver-inleg in de koplampen (heb ik zelf ook op mijn zwarte E46). En die velgen en interieur zijn ook helemaal mijn smaak. :~ :~
Alleen nog stoelverwarming en ik neem hem van je over!
Dank je voor het compliment.De zilveren inleg vind ik ook wel mooi staan,op jou 330 is het standaard.Tja,jammer van de stoelverwarming he,maar ja je kunt niet alles hebben?