lex_b3 van E36 318ti naar E46 325ti
Re: lex_b3 e36 318ti, don't know what to do
Doet er ook allemaal niet toe. Gaat er hier om wat het beste is voor de TS! 

Schuin: dat is niet eens nodig vind ik, heb nog nooit een bijbaantje gehad en ben dat niet van plan ook. Hobbyen met tweedehands BMW-onderdelen vind ik nog wel leuk, maar da's meer om zelf wat van auto's te leren dan om er geld mee te verdienenCliff schreef:+1.....
Ben ik niet met je eens, als je iets wilt moet dat lukken....als je er maar hard voor werkt en weet hoe je verantwoord met je geld omgaatNu werk ik 2.5 jaar fulltime en rij sinds dit jaar mijn BMW. Ik zie dan nu ook hele andere kostenplaatjes maandelijks terugkomen. Nu allemaal prima te betalen, als student zijnde was het geen doen geweest.. Ben zelf ook nog student dus spreek uit ervaring

Dikgedrukt: Vooral dat inderdaad.. Ben zelf ook student, dus kan dat beamen.
Naast m'n auto geef ik ook veel geld uit aan kleding (Italiaanse mode

[-]
Weet niet hoe jouw levensstijl is @topicopener, maar je zou misschien keertje minder de kroeg in kunnen gaan?

Je moet voor jezelf de keuze maken: wil je een sloeber blijven in een masterbak of wil je een master worden in een sloeberbak. Als jij bereidt bent om enkele behoeften op te geven voor je auto dan moet je dit gewoon doen, maar als jij begint te piepen over dat je weer eens geld wilt hebben, dan moet je er gewoon mee stoppen, simpel zat. Werken voor je auto is niet verkeerd, maar er zijn natuurlijk grenzen. Die zul je zelf moeten stellen 

-
Zoals de meeste zeggen is het gewoon een keuze die je maakt. Maar geloof me dat als je hem/haar wegdoet, dat je daar enorm veel spijt van krijgt.
Ik ben eerste jaars student en rijd ook een bmw. En natuurlijk zijn er maanden dat je dingen moet laten, maar dat zijn dus de momenten dat je ook eens vaker de auto kan laten staan
! En hier dus even een voorsprong mee opbouwd
Succes
Ik ben eerste jaars student en rijd ook een bmw. En natuurlijk zijn er maanden dat je dingen moet laten, maar dat zijn dus de momenten dat je ook eens vaker de auto kan laten staan

Succes
Dan ben je er ook zelf bij...heb nog nooit een bijbaantje gehad en ben dat niet van plan ook

En leuke kleren kopen etc. etc. doe ik ook allemaal...al zul je er gewoon voor moeten werken...dat moeten ik en vele anderen ook!
Klopt het dat je wagen sinds 20-10-11 op marktplaats te bewonderen is?
Ach.. Je moet niet naar Cliff luisteren. Cliff is maar een opschepper 

Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Re: lex_b3 nieuw leven inblazen MENING gevraagd
Na een lange tijd weg te zijn geweest probeer ik me weer voort te bewegen in een BMW.
Ik ben opzoek naar een 325ti compact, een aardig zeldzame auto in NL en al helemaal als je er ook nog eens wat eisen aan stelt. Ik hou internet al een halfjaar in de gaten, om te kijken wat er voorbij komt en wat de bedragen zijn die betaald worden voor dergelijke auto's. Mijn oog is gevallen op onderstaande link, en ik heb deze auto 2 maanden eerder gezien bij een particulier in Amsterdam. Nu dus bij een occasion dealer in Soest.
Klikkerdeklik
Ik zal meteen open kaart spelen. De advert is gisteren online gekomen met een vraagprijs van €3750,- Ik heb 2 uur later €3000,- geboden en deze is dezelfde dag nog akkoord gegeven door de verkoper.
Morgen ga ik langs bij de dealer, maar ik heb er een beetje dubbel gevoelens over... logisch?
Verder de vraag of er mensen zijn die toevallig ervaring hebben met dit bedrijf, op internet kom ik niets tegen. Wel over Auto Centrum Soest, maar ik zie geen verband tussen beide.
Ik zal me hierna een groepje lager registreren
(e46 tab)
Ik ben opzoek naar een 325ti compact, een aardig zeldzame auto in NL en al helemaal als je er ook nog eens wat eisen aan stelt. Ik hou internet al een halfjaar in de gaten, om te kijken wat er voorbij komt en wat de bedragen zijn die betaald worden voor dergelijke auto's. Mijn oog is gevallen op onderstaande link, en ik heb deze auto 2 maanden eerder gezien bij een particulier in Amsterdam. Nu dus bij een occasion dealer in Soest.
Klikkerdeklik
Ik zal meteen open kaart spelen. De advert is gisteren online gekomen met een vraagprijs van €3750,- Ik heb 2 uur later €3000,- geboden en deze is dezelfde dag nog akkoord gegeven door de verkoper.
Morgen ga ik langs bij de dealer, maar ik heb er een beetje dubbel gevoelens over... logisch?
Verder de vraag of er mensen zijn die toevallig ervaring hebben met dit bedrijf, op internet kom ik niets tegen. Wel over Auto Centrum Soest, maar ik zie geen verband tussen beide.
Ik zal me hierna een groepje lager registreren

- BMWf20 2.0d
Re: lex_b3 nieuw leven inblazen MENING gevraagd
Gewoon goed je ogen open houden, boekjes bekijken, algehele staat van de auto etc.
Bevalt het je niet kun je er altijd nog van af zien.
Ik heb hele knappe auto's gezien bij handelaren, slechte bij merkdealers en andersom, altijd goed blijven opletten is het devies, bij twijfel altijd weglopen.
Bevalt het je niet kun je er altijd nog van af zien.
Ik heb hele knappe auto's gezien bij handelaren, slechte bij merkdealers en andersom, altijd goed blijven opletten is het devies, bij twijfel altijd weglopen.