De auto was voor mij zo goed als af, ik wilde de wagen enkel nog wegbrengen om de achterbumper bij te maken en verder netjes onderhouden. Vervolgens wilde ik wat geld sparen om de auto in maart-april te koop te zetten en daarna een BMW E36 325 of 328 cabriolet te halen.
Het mocht niet baten

Ik reed deze S bocht met de toegestane snelheid bergopwaarts, en bij het insturen van de bocht heb ik waarschijnlijk te fel gas gegeven, waardoor de auto achter uitbrak. Ik kende de auto wel (ook met uitbreken) maar deze keer was het anders, normaal brak die uit en corrigeerde die zich vrij rap door een gebrek aan power, deze keer bleef die uitbreken, en ik moest handelen anders zou ik waarschijnlijk een lantaarnpaal in vliegen. Ik druk dus in een reflex op de rem (alles wat ik nooit had moeten doen), en trek het stuur de andere kant op...vanaf daar was het helemaal een drama, ik had al geen grip, maar toen was ik hem helemaal kwijt, de auto trekt de andere kant op, en trekt zichzelf door de snelle verschuiving van gewicht de andere kant op, en knalt een lantaarnpaal omver(hoe ironisch

Ik kreeg de deuren niet meer open, en moest aan de andere kant uitstappen, ik had wat foto's gemaakt en ging er vanuit dat die total los was. Na de foto's bekeken te hebben had ik de hoop dat het enkel de dwarsbalk was, en dat de rest in tact was. Nadat de auto door het takelbedrijf bij mijn schoonvader afgezet werd, zakte me de moed al vrij snel in de schoenen

Jammer dat de carroserrie zo beschadigd is, maar er zitten nog superveel goede onderdelen op de auto, de auto had 2 jaar apk, omdat die van te voren nog TUV gekeurd is door mijn vader (woont in duitsland), hiervoor is veel vervangen en de auto kwam zonder gebreken door de tuv. Ik heb dus nog voor honderden euro's rekeningen bij de auto( die sinds Januari op de auto zitten, en dan heeft die ook nog 4 maanden stil gestaan in de garage, omdat ik mijn rijbewijs nog niet had), motor loopt nog goed, electra doet het nog, versnellingsbak is normaal, interieur is perfect, enkel de schokbreker voor is verder nog kapot.
Aanstaande vrijdag komen 2 heren kijken om het wrak eventueel over te kopen, mits dit bod redelijk is ga ik hiermee akkoord, omdat ik binnenkort weinig tijd heb om de wagen zelf in onderdelen te verkopen. Echter als ik geen redelijk bod krijg op het wrak, dan zoek ik of iemand anders ervoor, of ik probeer met deze heren overeen te komen dat ik tegen provisie een plekje in hun loods krijg om de auto te demonteren.
Daarnaast ben ik nu flink aan het sparen voor een E36 318i cabrio, de 325's en 328's ben ik vanaf omdat ik mijn bijna 3 schadevrije jaren kwijt ben. Ik spaar wel wat langer door en wil dan een hele mooie cabrio uit Duitsland halen (over het algemeen beter onderhouden) en dan het liefst een Zwarte met een beige interieur en lekker in de opties, of een estoril blauwe met zwart, beige of grijs interieur (Geen idee of het dat geeft op een 4 cil).
kortom- voorlopig end of story - flink k*t- life is a bitch, just smile back- flink sparen en op naar een nette caab