hennep: p56 All Black headliner
Re: hennep E46 Custom Alcantara E-brake & shiftboot
Vergeet je de binnenkant niet tijdens het poetsen?
Ben ERG benieuwd naar het eind resultaat! Doet me denken aan de dif. van Eric zijn ex-E46.
Ben ERG benieuwd naar het eind resultaat! Doet me denken aan de dif. van Eric zijn ex-E46.
Ziet er weer goed uit!!!
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
@DNL niet alleen de binnenkant is vergeten met schoonmaken. Het is ondertussen alweer 2,5 maand geleden dat de auto een goede schoonmaakbeurt heeft gehad.
@Darkdriver hierbij de beloofde pics
Gisteravond ook geprobeerd om de armsteun te voorzien van een laagje Alcantara. Dit is helaas mislukt. De cover paste op geen enkele manier. Op sommige plekken had ik teveel stof op andere te weinig. Het lukte niet om de stiknaad netjes langs de rand te lopen. Ondertussen heb ik al wel contact gehad met Shiftstyle om tot een oplossing te komen. Het zal er waarschijnlijk op neer gaan komen dat ik een paar weken de armsteun moet missen. Op zich niet zo heel erg als het maar netjes wordt opgelost.
@Darkdriver hierbij de beloofde pics
Gisteravond ook geprobeerd om de armsteun te voorzien van een laagje Alcantara. Dit is helaas mislukt. De cover paste op geen enkele manier. Op sommige plekken had ik teveel stof op andere te weinig. Het lukte niet om de stiknaad netjes langs de rand te lopen. Ondertussen heb ik al wel contact gehad met Shiftstyle om tot een oplossing te komen. Het zal er waarschijnlijk op neer gaan komen dat ik een paar weken de armsteun moet missen. Op zich niet zo heel erg als het maar netjes wordt opgelost.
Vandaag werd mijn 1e deel van de volgende mod bezorgt.
OEM E46 M3 Powerbulge
OEM E46 M3 Powerbulge
Re: hennep E46 de bimmer krijgt een pukkel pag36
Netjes... ben benieuwd hoor
Mag ik vragen waar je zoiets vandaan hebt gehaald? En was een oude m3 motorkap slopen ook niet een optie? (zo wil ik t namelijk doen)
Mag ik vragen waar je zoiets vandaan hebt gehaald? En was een oude m3 motorkap slopen ook niet een optie? (zo wil ik t namelijk doen)
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Op marktplaats werd een M3 motorkap aangeboden die aan de voorkant flink wat schade had. Ik heb hem gevraagd dit deel uit te slijpen en op te sturen. En ik heb hem voor belachelijk weinig geld gekocht.
Hey Hennep:
Waar heb je die LED interieurverlichting gekocht? Ziet er goed uit!
Waar heb je die LED interieurverlichting gekocht? Ziet er goed uit!
Precies, zo doe ik t ook namelijk Ga je de bulge op je motorkap lassen? Of ga je de bulge in je orginele motorkap slijpen, en vervolgens lassen?
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
De interieurverlichting komt van HLautomotive.
Hoe ik de bulge ga monteren weet ik nog niet. Moet eerst nog een FL motorkap zien te scoren. Maar de prioriteiten liggen in 1e instantie bij de achterbumper en de uitlaat. Maar als ik ergens een leuke deal kan slaan sla ik hem zeker niet over. Ik denk dat ik hem uiteindelijk verder uitslijp en dan op de kap doe lassen.
Hoe ik de bulge ga monteren weet ik nog niet. Moet eerst nog een FL motorkap zien te scoren. Maar de prioriteiten liggen in 1e instantie bij de achterbumper en de uitlaat. Maar als ik ergens een leuke deal kan slaan sla ik hem zeker niet over. Ik denk dat ik hem uiteindelijk verder uitslijp en dan op de kap doe lassen.
Ben benieuwd ..!
Wanneer komt er een 6 pitter in te hangen? (h)
Wanneer komt er een 6 pitter in te hangen? (h)
ha kijk eens aan en nog in kleur ook
moest je voor je interieurverlichting nog wat aanpassen aan de gaten of paste het in 1x?
moest je voor je interieurverlichting nog wat aanpassen aan de gaten of paste het in 1x?
BMW rulez
Alles paste in 1x, het is alleen even prullen om de lampjes in de C stijlen te verwijderen
Lampjes zien er erg netjes uit inderdaad!! mag ik vragen wat dat gekost heeft?
Enne, die pukkel voor in de motorkap ziet er ook erg fraai uit imho
Enne, die pukkel voor in de motorkap ziet er ook erg fraai uit imho
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Voor een 4 cilinder kost een setje 25,- voor een 6 cilinder en de touring zijn de kosten 30,-
http://www.hlautomotive.com/?act=sp&pag ... cat_sub=81
http://www.hlautomotive.com/?act=sp&pag ... cat_sub=81
Vreemd, ik heb deze besteld (2 sets) is dat niet gunstiger qua prijs of zie ik iets over het hoofd?
http://www.hlautomotive.com/?act=sp&mod ... o_code=T10 LED
http://www.hlautomotive.com/?act=sp&mod ... o_code=T10 LED