Die moterkap vind ik wle dik staan, maakt het toch gelijk wat agresiever! Ik zou het persoonlijk wel mooier vinden als je hem in kleur spuit, en de roosters carbon laat.
De achterklep is ook dik! als je hem ooit wegdoet laat het me weten haha.
De supersprint ziet er goe uit. Ik geloof je best dat het geluid wat tegen valt.
Ik heb zelf een Eisenmann Race onder men oude 325 gehad, met alleen de demper viel het ook tegen. Toen maar 2 rechte pijpen van voor naar achter laten steken, en dat klinkte echt stukken beter. Gewoon mooi strak geluid als je veel gas geeft. Geen sjonnie geluid.
Ha ha die gaat voorlopig niet weg, daar is het allemaal mee begonnen.
Ik denk ook dat het mooier is om de kleppen in kleur te spuiten maar dat word dan na de winter ivm steenslag etc.
Het is ook enigszins een financiele afweging geweest om carbon te bestellen, dit was goedkoper dan spuiten in kleur.
Maar het resultaat valt me wel mee.
Wat betreft de uitlaat ben ik van plan ooit eens een spaghettispruitstuk te plaatsen, daar schijnt toch ook het meeste vermogenswinst te behalen te zijn. (ik zal de pk's op 1 hand kunnen tellen waarschijnlijk.)
Als het geluid dan nog niet optimaal is is de rechte pijpen optie misschien een idee.
Vond het een zeer strakke wagen, maar nu met die uitlaat motorkap en kofferdeksel vind ik hem echt lelijk :r
Sorry mijn persoonlijke mening
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe