Ik heb een vraag he..ik heb dus alarm klasse 3 op me Bmwtje, maar nou vroeg ik me af hoe dit alarm heette
Iemand enig idee? Ik heb hieronder ff 3 foto's van me alarm kastje aan me sleutelbosje..
Kijk als niemand het hier weet, trek ik gewoon me hele dashboard open om te kijken waar die module zit, misschien staat het daar op ;D
Maarjaahh voordat ik de hele zooii op trek is dit misschien ff een slimmer idee om het eerst aan jullie te vragen
Anders trek ik dus de hele boel open voor niets
En dan had ik meteen nog een vraag, als één van jullie mij de naam heb kunnen geven van het alarm ga ik zelf ook wel ff speuren op internet of ik een schema kan vinden, maar mijn vraag is dus of één van jullie die al heeft?
Want ik heb ook comfortsluiting op me alarm maar is nu niet aangesloten!
Als ik me auto op slot doe MET sleutel en ik houd me sleuten vast dan sluit alles zeg maar..
Nou schijnt het dus ook op me alarm te kunnen werken alleen dit moet nog aangesloten worden!
Het schijnt wel te kunnen met dit alarm systeem!
Maar dan moet ik wel ff een schema'tje hebben
Ik ben hier lokaal al naar de " alarm " zaken boer geweest om het maar ff zo te noemen, dat is degene hier in de buurt die der het meeste verstand van heeft, maar dan ben ik een maand geleden geweest, en deze kerel zou een schema gaan zoeken en mij terug bellen (heeft het in ze agenda gezet) maar dit duurt me te lang dus wil het zelf even uitpluizen!
Misschien is het Appie Kim en kan ik het zelf, en misschien is het wel te veel werk en te ingewikkeld dat ik het beter kan laten doen, weet ik ook meteen zeker dat het goed zit, en heb ik natuurlijk garantie! En als het voor die zaak een uurtje werk is, is het natuurlijk voordeliger en handiger dat ik het LAAT doen, dan dat ik zelf misschien wel een hele Zaterdag bezig ben!
Is ook wel leuk (leer je natuurlijk alleen maar van) maar dan moet ik toch me eerste twee vragen weten, hoe heet het alarm, en heeft iemand misschien een schema of weet iemand toevallig hoe je dit moet aansluiten!

Dit is de achterkant zoals jullie zien, maar hoort er in dat vierkantje geen tekst te staan? Serie nummer ofzo?
Of een sticker of iets dergelijks?
Ik dank jullie alle zeer vriendelijk
Greetz