Hallo beste JJO,
Ik zag het al staan hoor, u heeft zich netjes aangemeld op het forum.
Ik ben daar ook al een tijd actief bezig, en heb u netjes welkom geheten ook, hihihihi.
Ik gebruik niet dezelfde alias als hier, elk BMW forum waar ik lid van ben, heeft een andere alisas ( schermnaam ).
Dus ik heb wel een behoorlijk aantal namen dus.
Ja daar zitten wat techneuten, en zij helpen je ook uit de brand, met raad en daad vaak.
Ja ik wist het wel, vaak licht het aan het electronica wat onder het stuurslot zit, maar er kan uiteraard ook wel eens een ander componentje defect zijn, wat de heleboel in het honderd stuurt.
U bent niet de enige gelukkig die dat heeft, dus wees gerust.
Ik ben erg content dat er schot zit in de zaak en dat u op de goede weg bent.
Hmm, maar gelukkig kan u het nog terug geven dat onderdeel, want vaak kan een electronica component net retour gegeven worden, tenzij de verpakking nog niet geopend is, als deze geseald is.
Maar dat zou voor mij ook geen enkel probleem zijn, want dat sealen kan ik ook, heb daar een handig apparaatje voor.
Ergens erg flauw en kinderachtig dat ze daar dan 15,00 euro voor rekenen, ik had er toch nog iets harder op aangedrongen om alles retour te krijgen.
Zij sturen het immers ook retour naar het hoofd magazijn, of laten het een tijdje liggen, deze delen komen vaker voor bij storingen, en dat weten ze bij de dealer net zo goed.
Dat meedenken is erg graag gedaan, en ik ben erg blij dat de oplossing nabij is.
Ik vind het daarom ook erg goed dat de mensen de auto fora goed weten te vinden, er kan zoveel hulp geboden worden, we staan er soms niet eens bij stil.
Bij dat andere forum kan je dus ook een afspraak maken bij SPBA een service punt voor de BMW te 's-Gravendeel.
Daar bent u echt op de juiste plaats voor uw BMW, de service is echt ongekend, die krijgt u nergens zo goed als daar.
Succes
Met vriendelijke groet,
Ad