2 weken terug heeft de auto nieuwe carterpanpakking gekregen en is de versnellingsbakolie gespoeld.
Voortrein is los geweest om pakking te vervangen. en tijdens het flushen heeft de garage knaap eerst de leiding van de bak los gehaald maar via daar konden ze niet flushen dus deze had die weer vast gezet. en vervolgens via de koeler geflusht.
Schakelt en rijdt als een zonnetje niks mis mee.
Maar sinds die dag komt er dus een geur vrij welke je ruikt als ik voor een stoplicht sta bijvoorbeeld.
De lucht komt van onder de auto of achter op het blok naar boven wanneer de auto stationair draait.
het ruikt niet naar verbrandde olie of KVS. het is een soort zware vieze weeige zweetlucht. ik heb dus het idee dat het te maken heeft met een van die 2 zaken. Hebben jullie enig idee waar ik moet gaan zoeken?

Ik weet niet of het misschien versnellingsbak olie is wat verbrand? dat het niet goed schoongemaakt is? maar zou toch aannemen dat dat er wel afgebrand is in 1500km in 2 weken.

Maandag ga ik hem op de brug knallen en zoeken. maar zou fijn zijn als ik een richting weet waar te speuren.