Blackthunder schreef:Welkom!
Al druk bezig geweest zo te zien. Rijdt je voor werk zoveel kilometers zodat LPG uit kan, of rijden er nog meer mensen in de auto?
Hoeveel km kan je trouwens rijden op een liter gas? Gok een kilometertje of 7-8.
Heey! Ja, de auto had wat (lees: "veel") cosmetische probleempjes. Krassen, deuken en roest. Was van een vrouw geweest (en vele anderen).

Dat is nu allemaal verleden tijd.
Ik rijd nu 2.000 kilometer per maand. Gewoon, just for fun.

En zo nu en dan echt iets nuttigs zoals iemand wegbrengen. Het verbruik is gelukkig wat gunstiger met 1 op 10,5 à 1 op 11,2 en dat op LPG. Ik tank in Kinrooi, België. En ik woon net boven Alphen a/d Rijn, dat is dus 175 km enkele reis totaal 350 kilometer. Dit omdat ik 95 x 0,67 = 63,65 in Alphen a/d Rijn betaal en 95 x 0,308 = 29,26 euro betaal in Kinrooi, België. Kosten van het rijden eraf, bespaar ik nog steeds 20,- euro en heb ik een hoop lol gehad aan het rijden.

Hier mijn verbruiksmonitor op de website van Autoweek:
http://www.autoweek.nl/verbruik/15097/bmw-316i-1996
Helaas mag ik nog niet zonder "coach" rijden tot en met midden augustus. Dan pas word ik 18.
Het is, en blijft, mijn auto. Ik alleen rijd erin en verder niemand. Zelfs mijn vader mag niet in mijn auto rijden. Mag tenslotte ook niet in zijn auto rijden. (niet dat ik dat wil, een VW Passat 2.0 met 130 PK handgeschakeld

).