l+r uitlaat
- bmw325ticompact
- Berichten: 164
- Lid geworden op: 26 okt 2008, 17:49
- Locatie: Amsterdam ZO
l+r uitlaat
Beste Bimmerleden,
Mocht het meezitten ben ik van plan om mijn e46 compact wat te veranderen hier en daar. Kwam op een duitse site dit fraai stuk demper tegen wat lijkt op een m3-einddemper. Nu de vraag zijn er mensen bekend met het merk en de einddemper. Mocht ik deze willen aanschaffen is de vraag nog hoe zit het met het reservewiel moet deze verwijderd worden?
http://www.sportauspuff-billiger.de/art ... raegt.html
Mocht het meezitten ben ik van plan om mijn e46 compact wat te veranderen hier en daar. Kwam op een duitse site dit fraai stuk demper tegen wat lijkt op een m3-einddemper. Nu de vraag zijn er mensen bekend met het merk en de einddemper. Mocht ik deze willen aanschaffen is de vraag nog hoe zit het met het reservewiel moet deze verwijderd worden?
http://www.sportauspuff-billiger.de/art ... raegt.html
Re: l+r uitlaat
De M3 heeft toch 4 pijpen in het midden of ben ik nu abuis ?
Verder heb ik eigenlijk geen idee. Dat moet de leverancier wel kunnen vertellen neem ik aan ? Ik vind het persoonlijk niets, maar dat is dan weer een kwestie van smaak, ieder het zijne ...
Verder heb ik eigenlijk geen idee. Dat moet de leverancier wel kunnen vertellen neem ik aan ? Ik vind het persoonlijk niets, maar dat is dan weer een kwestie van smaak, ieder het zijne ...
Re: l+r uitlaat
@bmw325ticompact: Veel plezier met het uitslijpen van de reservewiel bak en met het afschuren van roest over een paar jaar met die uitlaat...
Kijk best eens bij Eisenmann of Supersprint. Zij verkopen uitlaten voor BMW's, die gewoon passen zonder slijpwerk en zonder heel de wagen te ruineren. Ze kosten wel wat meer maar zijn het dubbel en dik waard. Ik ge voor een Eisenmann gaan op m'n coupé...
Kijk best eens bij Eisenmann of Supersprint. Zij verkopen uitlaten voor BMW's, die gewoon passen zonder slijpwerk en zonder heel de wagen te ruineren. Ze kosten wel wat meer maar zijn het dubbel en dik waard. Ik ge voor een Eisenmann gaan op m'n coupé...
Re: l+r uitlaat
Klopt, maar een M3 heeft dan ook geen reservewiel / reservewielbak meer!!Marc 320d schreef:De M3 heeft toch 4 pijpen in het midden of ben ik nu abuis ?
Verder heb ik eigenlijk geen idee. Dat moet de leverancier wel kunnen vertellen neem ik aan ? Ik vind het persoonlijk niets, maar dat is dan weer een kwestie van smaak, ieder het zijne ...
Re: l+r uitlaat
Dat dacht ik ook....
Bedoelde alleen maar dat het dan toch helemaal niet lijkt op een M3 uitlaat...
Bedoelde alleen maar dat het dan toch helemaal niet lijkt op een M3 uitlaat...
Re: l+r uitlaat
Geen idee hoe het zit met verwijderen van reservewiel. Maar bastuck uitlaten zijn in principe goede uitlaten.
Misschien vind je wat meer op de website van bastuck zelf...
Misschien vind je wat meer op de website van bastuck zelf...
Heeft deze toch ook?Marc 320d schreef:De M3 heeft toch 4 pijpen in het midden of ben ik nu abuis ?
Laatst gewijzigd door PIR3lly op 14 jan 2009, 18:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: l+r uitlaat
Het zijn goede uitlaten, maar voor deze moet het reserve wiel echt wel weg! Terwijl bij de uitlaatsystemen van Eisenmann en Supersprint, het reservewiel kan blijven!PIR3lly schreef:Geen idee hoe het zit met verwijderen van reservewiel. Maar bastuck uitlaten zijn in principe goede uitlaten.
Misschien vind je wat meer op de website van bastuck zelf...
Re: l+r uitlaat
[quote="CTD"]@bmw325ticompact: Veel plezier met het uitslijpen van de reservewiel bak en met het afschuren van roest over een paar jaar met die uitlaat...
ALs je dit gelijk aanpakt hoeft dit geen enkel probleem te zijn, dus gelijk de delen laten behandelen.
Een goed bedrijf zal dit ook ongetwijfeld weten.
Zelf ben ik absoluut geen liefhebber van welke sportuitlaat dan ook en zeker niet zo'n dubbele.
Ieder zijn eigen smaak dropje zeg maar
ALs je dit gelijk aanpakt hoeft dit geen enkel probleem te zijn, dus gelijk de delen laten behandelen.
Een goed bedrijf zal dit ook ongetwijfeld weten.
Zelf ben ik absoluut geen liefhebber van welke sportuitlaat dan ook en zeker niet zo'n dubbele.
Ieder zijn eigen smaak dropje zeg maar
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
- bmw325ticompact
- Berichten: 164
- Lid geworden op: 26 okt 2008, 17:49
- Locatie: Amsterdam ZO
Re: l+r uitlaat
Nu ben ik dus eigenlijk ook niet voor het wegslijpen van de reservewiel bak dit omdat ik de auto altijd wel weer in orginele staat terug wil kunnen brengen. Denk ik toch maar op m'n gemak de juiste zoeken iemand nog suggesties
Re: l+r uitlaat
Hmmm, moeilijk in te schatten zo ff voor me. Maar ik had ook in gedachten dat ze bij de M3 dichter op elkaar zitten dan ik nu zie in de foto's op het M3 deel hier.PIR3lly schreef: Heeft deze toch ook?
Re: l+r uitlaat
Deze uitlaat heb ik gezien onder een touring, die paste er gelijk onder zonder iets te veranderen en heb serieus gezocht om hem te vinden zodat je kon zien hoe dat die eruit zag... Helaas is niet gelukt.. Ik weet niet meer hoe ik toen gezocht had, Wat mij betreft was die niet mooi, zag er echt TE uit... Succes
Re: l+r uitlaat
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Re: l+r uitlaat
is van AC schnitzer, dit is ook een 325Ti
Re: l+r uitlaat
Erg netjes die compact!