Nou poging 3, werd gisteren na een lang verhaal automatisch uitgelogd en daaaaaaaaag text
Ik rijdt niet meer met AlphaN, in het verleden wel gedaan en dat beviel me niet zo goed, nukken, stotteren, overfueling, verbruik wat absurd was.
Nu dus met MSS54HP ecu ( zit in latere 2004 + modellen + CSL) hebben groter geheugen en daar kan dus de CSL mapping (aangepast) op gezet worden en deze kunnen ook overweg met de MAP sensor.
Kun je niet vergelijken met AlphaN, loopt loepzuiver, verbruik is normaal en rijdt echt beter dan stock! geen nukken met koude motor, echt zijdezacht en trekt als een malle.
revlimit staat bij mij op 8100.
@ Martijn, het is maar een kwestie van wat simpel sleutelwerk en maar 3 draadjes solderen, er wordt niets doorgeknipt , dus terug naar oem is erg simpel en niemand die daar wat van ziet.
Mijn inziens de allerleukste mod die je kunt doen op een S54 , want zon Airbox hoort gewoon op een m3, geluid is absurd en gasrespons is nog wat beter.
Heb dus ook de CSL revmatch software op de DME staan en het de laatste CSL software update op het SMG brein staan, en dat is een verschil van dag en nacht,als je dit niet hebt is SMG 2 gewoon k*t, nu is het geweldig en schakelt het allemaal perfect , en revmatching icm de airbox is echt porno.
Ik weet even niet wie Ramon is, maar uhmm dikke remmen heb ik wel ja
390x36 met 6 pots 19Z klauwen van Lamborghini/Audi ceramic
achter Porsche 4 pots
Wielen zijn Forged BBS RE-V in "Champions Edition" (Blackchrome) uit Japan
Auto is niet meer TIAG, staat nu bij de spuiter voor een ander kleurtje...
