Je hebt weleens van die auto's die je voorbij ziet komen waarvan je denkt: 'Hee, dit kan hem weleens zijn'. Dat had ik ook bij deze 330 ci. Na er een aantal bekeken te hebben wat echt kroketten bleken te zijn kwam deze op mijn pad. 1e eigenaar, 207k op de klok, donkerblauw met zwart lederen interieur en alle opties aanwezig. Rekeningen aanwezig vanaf dag 1 tot en met het aankoopcontract nog in zijn originele bmw omhulsel. Eerst maar eens even wat foto's:

Nadat ik had proefgereden en de auto heerlijk reed heb ik de optische punten maar voor lief genomen. Ja ik ben een Piet lut en dat irriteerde de verkoper maar wilde auto voor mijzelf gewoon helemaal strak gaan maken. Alleen heb ik wel wat hulp nodig van de liefhebbers alhier die mij een beetje wegwijs kunnen maken:
- ik wil het gedeelte met het gereedschap aanvullen met de onderdelen die missen. Zijn die nog te krijgen?
- De originele telefoon terugplaatsen met een nieuwe houder waar het afdekluik helemaal werkt.
- pixelverlies van het navigatiesysteem herstellen.
- Een fris breedsetje velgen plaatsen. {8,5j voor en 9,5j achter}
- Wat deukjes weg laten halen.
- Het intereur behandelen en de matten vastzetten met de originele pinnetjes als die er nog zijn?
- 1 scheurtje in het leer achter herstellen {zit op de armsteun}
- het linkerportier nakijken want dat kraakt en knoept wat bij het open- en dichtdoen en sluit niet helemaal mooi.
- csl splitters op de hoeken van de bumper plaatsen zodat het net iets voller oogt.
Mochten jullie tips hebben gooi ze hier maar neer. Alles is welkom!

Tot snel!
Kelvin.