ik heb een tijd gelenden een nieuw BMW Business Radio/CD gekocht
en zag van de week op marktplaats deze advertentie
http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... ck=1#photo
- Spoiler: Laat zien
- Unlock de MP3 Fucktie op Uw BMW Business Radio/CD
Heeft u een BMW Business Radio/CD met mode button?
Probeer dan deze code om te kijken of deze geschikt is voor MP3 CD's!!
Koop dan nu dit eboek voor Slechts €4,99 en u bespaart zeker € 299 met de aankoop van een MP3 model !!!!
Hoe ben ik hier achter gekomen?
Ik had op eBay een nieuwe MP3 Business Radio gekocht in de US. Toen na 4 weken het pakket ariveerde heb ik deze meteen ingebouwd.
Echter bleek al snel dat deze Radio/CD combi helemaal geen MP3 CD`s "pakte". Ik nam contact met de eBay verkoper die zich direct verschuldigde.
Hij gaf mij 2 oplossingen, de Radio terug te sturen naar de VS en weer 4 weken op een nieuwe met MP3 wachten.
Of dat hij mij een speciale code gaf waardoor ik zelf eenvoudig de MP3 functionaliteit kon activeren..
Mijn keuze was snel gemaakt, met de code unlockte in 3 minuten mijn Radio.
Avond`s hebben we dit zelfde trucje uitgehaald met de M3 uit 2003, en dit werkte!
Bij een andere vriend met een BMW e46 uit 2001 werkte het weer niet. En een ander uit 2000 maar met een later ingezetten CD speler weer wel.
Nu kun jij ook proberen of jou Radio unlockt kan worden met deze Hack Code!
Bonus!
Als bonus doe ik er een handleiding bij waarmee je de BMW sleutels van de meeste modellen
kan her programmeren.
Heel handig om bij u te hebben als u op vakantie gaat. Want een niet werkende sleutel is wel het laatste waar u zich druk over wil maken tijdens uw vakantie!
De sleutel Reset/ Her programmering code`s zijn geschikt voor de volgende modellen:
BMW 3, 5, 7 en X5 Herprogrammeren van je sleutel/ afstandsbediening Diamant vorm. Sleutel oa: X5, E46, M3 & E39
BMW 3, 5, 7 en X5 Herprogrammeren van je sleutel/ afstandsbediening Oudere 3 knop’s sleutel. Oa: E36, E46, 740i, 318i, eerste serie X5 etc..
Hoe kom ik in het bezit van deze MP3 hack code + Herprogrammeer code's voor mijn BMW sleutel?
Stuur een mailtje via de "Neem contact op met adverteerder" knop.
We Sturen u binnen een dag een betaal link per Ideal/Telefoon of Wallie card.
Na betalen is het BMW Hack Eboek direct in uw bezit.
Ik accepteer:
-Betalen met IDEAL en Direct Downloaden
-Betalen per Telefoon en Direct Downloaden
-Betalen met de Wallie Card Direct Downloaden
-Paypal U ontvangt uw eboek binnen 24/u
-bank/Giro U ontvangt uw eboek binnen 24/u
-Ook voor Belgische klanten per bank, telefoon of wallie.
Downloaden:
-Direct downloaden na betaling per Ideal, Telefoon, Wallie of SMS
-Met Ideal van uw eigen bank of Telefoon Direct in uw Bezit.
-Per normale bank overschrijving Binnen 24/u in huis!
-Altijd een leuke bonus al extraatje
Voor slecht 4.99 heeft u wellicht een MP3 functionaliteit die een ander moet missen :-)
Korton u krijgt
1x speciale MP3 Unlock code
1x Als bonus krijgt u: herprogrammer code`s voor uw BMW.
Succes!
*
Note:
-MP3hack werkt niet op alleBusiness Radio`s, kwestie van proberen.
-Werkt zo wie zo niet op Radio`s zonder mode knop.
- Sleutel hack,Mag niet gebruikt worden om ander dan uw eigen auto te openen/ herprogrammeren.
- Geschikt voor de diamant vormige sleutel en de oudere 3 knops sleutel, zie afbeelding advertentie.
wie heeft er hier evaring mee????
of wil deze persoon wat geld verdienen
Verplaatst naar Audio en Navigatie
Moderatoropmerking Farl