BMW Business Radio/CD unlock mp3 functie

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
dominic

BMW Business Radio/CD unlock mp3 functie

Bericht door dominic » 11 jun 2009, 20:19

Hallo BMW Drivers

ik heb een tijd gelenden een nieuw BMW Business Radio/CD gekocht
en zag van de week op marktplaats deze advertentie

http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... ck=1#photo
Spoiler: Laat zien
Unlock de MP3 Fucktie op Uw BMW Business Radio/CD

Heeft u een BMW Business Radio/CD met mode button?

Probeer dan deze code om te kijken of deze geschikt is voor MP3 CD's!!
Koop dan nu dit eboek voor Slechts €4,99 en u bespaart zeker € 299 met de aankoop van een MP3 model !!!!

Hoe ben ik hier achter gekomen?
Ik had op eBay een nieuwe MP3 Business Radio gekocht in de US. Toen na 4 weken het pakket ariveerde heb ik deze meteen ingebouwd.
Echter bleek al snel dat deze Radio/CD combi helemaal geen MP3 CD`s "pakte". Ik nam contact met de eBay verkoper die zich direct verschuldigde.
Hij gaf mij 2 oplossingen, de Radio terug te sturen naar de VS en weer 4 weken op een nieuwe met MP3 wachten.
Of dat hij mij een speciale code gaf waardoor ik zelf eenvoudig de MP3 functionaliteit kon activeren..
Mijn keuze was snel gemaakt, met de code unlockte in 3 minuten mijn Radio.
Avond`s hebben we dit zelfde trucje uitgehaald met de M3 uit 2003, en dit werkte!
Bij een andere vriend met een BMW e46 uit 2001 werkte het weer niet. En een ander uit 2000 maar met een later ingezetten CD speler weer wel.
Nu kun jij ook proberen of jou Radio unlockt kan worden met deze Hack Code!

Bonus!
Als bonus doe ik er een handleiding bij waarmee je de BMW sleutels van de meeste modellen
kan her programmeren.

Heel handig om bij u te hebben als u op vakantie gaat. Want een niet werkende sleutel is wel het laatste waar u zich druk over wil maken tijdens uw vakantie!

De sleutel Reset/ Her programmering code`s zijn geschikt voor de volgende modellen:

BMW 3, 5, 7 en X5 Herprogrammeren van je sleutel/ afstandsbediening Diamant vorm. Sleutel oa: X5, E46, M3 & E39

BMW 3, 5, 7 en X5 Herprogrammeren van je sleutel/ afstandsbediening Oudere 3 knop’s sleutel. Oa: E36, E46, 740i, 318i, eerste serie X5 etc..

Hoe kom ik in het bezit van deze MP3 hack code + Herprogrammeer code's voor mijn BMW sleutel?

Stuur een mailtje via de "Neem contact op met adverteerder" knop.

We Sturen u binnen een dag een betaal link per Ideal/Telefoon of Wallie card.
Na betalen is het BMW Hack Eboek direct in uw bezit.

Ik accepteer:

-Betalen met IDEAL en Direct Downloaden
-Betalen per Telefoon en Direct Downloaden
-Betalen met de Wallie Card Direct Downloaden
-Paypal U ontvangt uw eboek binnen 24/u
-bank/Giro U ontvangt uw eboek binnen 24/u
-Ook voor Belgische klanten per bank, telefoon of wallie.

Downloaden:

-Direct downloaden na betaling per Ideal, Telefoon, Wallie of SMS
-Met Ideal van uw eigen bank of Telefoon Direct in uw Bezit.
-Per normale bank overschrijving Binnen 24/u in huis!
-Altijd een leuke bonus al extraatje

Voor slecht 4.99 heeft u wellicht een MP3 functionaliteit die een ander moet missen :-)

Korton u krijgt
1x speciale MP3 Unlock code
1x Als bonus krijgt u: herprogrammer code`s voor uw BMW.

Succes!

*

Note:
-MP3hack werkt niet op alleBusiness Radio`s, kwestie van proberen.
-Werkt zo wie zo niet op Radio`s zonder mode knop.
- Sleutel hack,Mag niet gebruikt worden om ander dan uw eigen auto te openen/ herprogrammeren.
- Geschikt voor de diamant vormige sleutel en de oudere 3 knops sleutel, zie afbeelding advertentie.
dit lijkt me wel wat maar ik betwijfel of dit kan
wie heeft er hier evaring mee????
of wil deze persoon wat geld verdienen
Verplaatst naar Audio en Navigatie

Moderatoropmerking Farl

CTD

Re: BMW Business Radio/CD unlock mp3 functie

Bericht door CTD » 11 jun 2009, 20:27

Kan zeker, heb ik ook gedaan op m'n 5serie. Was dan wel van Ebay, zal eens zien of ik die handleiding nog ergens heb...

bofkont

Bericht door bofkont » 11 jun 2009, 21:32

Volgens mij ook dikke onzin.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door bjornc » 11 jun 2009, 21:37

Om MP3 te kunnen afspelen, moet er een MP3 decoder aanwezig zijn.
Als dit er al in zit, zou BMW het zeker niet achter houden.

Jussi

Bericht door Jussi » 12 jun 2009, 11:01

330dM schreef:Als dat zo mogelijk zou zijn is het wel ergens op het www te vinden. Wees wijs, maak die 5 euro over naar een goed doel en niet om de zakken van een of andere scammer te vullen. :roll:
Google vindt nochtans niks relevants..

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 12 jun 2009, 13:02

COOL! , is er ook een code dat ik er 2 cilinders bij krijg ???? :>
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Mac

Bericht door Mac » 12 jun 2009, 13:17

Die code heb ik wel voor je 100! Als je even 150 euro overmaakt op mijn rekening, zorg ik dat je die krijgt.

Ff serieus, als dit zo zou zijn, dan zouden de bedrijven die de gateways / icelinks van deze werels maken weinig verkopen.
Spoiler: Laat zien
Afbeelding

TheDonR

Bericht door TheDonR » 12 jun 2009, 16:53

:amen: :amen: :amen: :+

broodje aap..

ik zag die ad ook, iemand handleiding?
Edit:
kheb even her en der rondgekeken het schijnt inderdaad zo te zijn dat er Business CD spelers zijn uitgebracht welke ook MP3 afspelen, alleen doen deze dit al fabriek af. Verder heb ik niet echt info.. en weet dus ook niet of het 'unlock verhaal' echt werkt.

Mr.B

Bericht door Mr.B » 06 aug 2009, 20:44

bjornc schreef:Om MP3 te kunnen afspelen, moet er een MP3 decoder aanwezig zijn.
Als dit er al in zit, zou BMW het zeker niet achter houden.
Nou, ik weet het zo nog niet. Even terug naar de 'tekentafel' ... BMW vraagt bij een aantal toeleveranciers een offerte op voor een radio die een bepaald aantal functies moet hebben en een bepaald uiterlijk.
Als toeleverancier kijk je dan wat je hebt aan ontwerpen ... heb je toevallig een ontwerp met MP3 ... nou, dan ga je dus echt niet een nieuwe radio ontwerpen zonder MP3 voor BMW, maar zet je gewoon een bitje anders en dan werkt dat niet. Komt BMW over 2 jaar weer en wil dan hebben dat de radio's ook MP3 kunnen afspelen. Hup, bitje om en klaar is Klara ... moet BMW natuurlijk wel 50 Euris meer betalen per radio ... Dus van die kant gezien zou het me niet verbazen dat het wèl zou kunnen.

Daarnaast zijn parts & accesoiries voor elke OEM een zeer grote bron van inkomsten! Ze verkopen je echt liever een nieuwe radio met MP3, dan dat ze je als BMW fanaat voor een paar euro´s een unlock code geven hoor. Neem dat maar van mij aan.

Maar goed, ik heb ook zo'n business radio zonder MP3 en zag die advertentie vandaag toevallig ook. Heb een contacpersoon (ex-collega) bij BMW Spanje en die wist ook niks van zo'n unlock code. Vind het trouwens ook vreemd dat de persoon die dit aanbied, dat alleen op sites doet waar je geen feedback kunt achterlaten (zoals eBay of 2ehands.nl). Dat riekt dus wel degelijk naar oplichting ... hij schrijft ook iets in de trent van 'ik geef geen garantie dat het werkt'. Dus vergeten we deze goedkope oplossing maar gewoon lijkt me.

te951

Bericht door te951 » 06 aug 2009, 22:17

vergeet het maar.
op een ander forum zijn er collega BMW rijders die de aanbieder
van dit broodje aap al gesponserd hebben.
Dus doe het niet, ook al denk je het is maar 5 euro.
als iedereen het probeerd wordt deze .... er iets rijker van.

gr

Anthon

Bericht door Anthon » 14 aug 2009, 20:03

Een paar maanden geleden was mijn busines Radio/CD defect geraakt, op internet heb ik toen gespeurd naar een ander exemplaar, op Marktplaats worden namelijk diverse modellen aangeboden.
Om een lang verhaal kort te houden, MP3 speler aansluiten is mogelijk. Een unlock code is niet nodig. Op de geschikte modellen zit een extra connector (foto op Marktplaats is een juiste) waar je "gewoon" een MP3 speler op aan kunt sluiten. Je moet dan wel de pin lay out weten en een Audio adapter maken. Op een Duits E46 forum (http://www.bmw-drivers.de/forum-69/mp3- ... 26299.html) staat een link met alle aan te kopen componenten en een beschrijving. Helaas werkt de link op het forum naar de beschrijving niet meer.

Op deze pagina (http://www.intravention.co.uk/index.php ... 01998-2006) zie je een overzicht van geproduceerde modellen met BMW nummer en corresponderend merk en specifieke functies.

De op Marktplaats veel aangeboden Blaupunkt modellen (herkenbaar aan de CD knop ipv mode knop) hebben geen MP3 stekker! (h)
Als de MP3 speler op een geschikt model aansluit (bv mijn 6 932 430 van Philips) zou het direct moeten werken. Ik kan me van de beschrijving herinneren dat er op een van connectorpunten een weerstand aan aarde geplaatst moet worden, misschien dat dit de Radio/CD speler "verteld" dat er een MP3 speler geplaatst is, waarna de mode schakelaar ook de MP3 speler kan selecteren.

Ik zal op zoek gaan naar de beschrijving, ik had deze destijds ook uitgeprint...maar waar ik die gelaten heb?
Als ik deze vind zal ik die ook maar op Marktplaats aanbieden voor 5 euro? 8)

Anthon

Bericht door Anthon » 14 aug 2009, 20:24

Toch nog even op het www gezocht en voila:
http://www.kaiser-media.de/bmw/AUX-Adap ... nessCD.pdf

Het was even zoeken... :~

Anthon

Bericht door Anthon » 14 aug 2009, 21:29

Het zou de aanbieder op Marktplaats sieren als deze in een lijst aangeeft welke modellen er in ieder geval wel werken.
Ik kan op het www ook niets vinden over het unlocken...

Persoonlijk zou ik liever een externe MP3 speler aansluiten, maar goed een MP3-CD kan ook handig zijn.

mantisnl

Bericht door mantisnl » 17 aug 2009, 15:02

Voor mensen die interesse hebben in een orginele E46 CD unit met MP3 functie: koop er een uit de US!
De europese E46 modellen zijn schijnbaar nooit geleverd met MP3 functie maar in Amerika zijn veel units er wel mee geleverd.
Op Ebay staan er verschillende te koop en ik heb na even aarzelen besloten er een te kopen.
Verzenden duurde een paar weken (ivm douane) maar ik heb hem inmiddels een weekje in m`n auto zitten en kan nu heerlijk MP3 CD`s afspelen :+ . Enige wat nog moet gebeuren is de frequentie-instellingen voor de radio wijzigen maar dat was bij mijne al gebeurd.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”