Airbag lampje blijft branden
Airbag lampje blijft branden
Mijn stuur stond als ik rechte stukken reed scheef, nu wilde ik dat vandaag verhelpen en dat is ook gelukt.
Nu blijft mijn airbag lampje branden, terwijl ik alles weer goed aangesloten heb.
Nu wil ik weten waar dit door komt en hoe ik dit op kan lossen.
Bedankt alvast!
M.v.g. W&M
Nu blijft mijn airbag lampje branden, terwijl ik alles weer goed aangesloten heb.
Nu wil ik weten waar dit door komt en hoe ik dit op kan lossen.
Bedankt alvast!
M.v.g. W&M
Re: Airbag lampje blijft branden
omdat het circuit onderbroken is geweest, is er een melding opgeslagen in het geheugen.
die kun je alleen resetten. als je bij mij langs komt, doe ik het voor je.
die kun je alleen resetten. als je bij mij langs komt, doe ik het voor je.
Laatst gewijzigd door Flyingd op 28 feb 2010, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Zonder twijfel de mooiste Touring
je hebt pb
als je de volgende x iets met airbags doet moet je altijd je accu afkoppelen, dan heb je geen foutmeldingen en belangrijker nog geen gevaar voor ploffen van een airbag.
Oke bedankt voor de tip fabian, het is inderdaad ook niet prettig om hem zo uit elkaar de halen haha.
Het stuur verzetten is niet de juiste manier van doen wanneer je stuur scheef staat wanneer je rechtdoor rijdt
eerst auto netjes uit laten lijnen en mocht het stuur dan nog niet recht staan dan kun je eventueel het stuur verzetten.
mocht je dit zo gedaan hebben negeer dan mijn commentaar
eerst auto netjes uit laten lijnen en mocht het stuur dan nog niet recht staan dan kun je eventueel het stuur verzetten.
mocht je dit zo gedaan hebben negeer dan mijn commentaar
-- Houdoe wanne --
Dat was al gedaan...
slechte uitlijner dan.
Die horen je stuur eerst compleet recht te zetten aan de hand van je dashboard of met een waterpas.
Daarna lijn je de wielen pas uit, zodat je stuur na afloop recht staat.
Staat je stuur daarna meteen weer scheef is er dus nog iets niet helemaal juist.
Vaak zit dat dan in de achteras.
Die horen je stuur eerst compleet recht te zetten aan de hand van je dashboard of met een waterpas.
Daarna lijn je de wielen pas uit, zodat je stuur na afloop recht staat.
Staat je stuur daarna meteen weer scheef is er dus nog iets niet helemaal juist.
Vaak zit dat dan in de achteras.
ik heb geen idee jongens ik maak me er ook niet druk om, de informatie die ik jullie geef heb ik van de vorige eigenaar.
In dat geval zou ik er maar een eurootje of 50 tegenaan gooien om je auto (nogmaals) goed uit te laten lijnen