Rocky's - E46 320d Touring
Re: Rocky's - E46 320d Touring
Wat een vette bak! Lijkt me echt een heerlijke wagen! 
-
Rocky
@kanerr & Farl: thx, en het is ook een heerlijke wagen om in te rijden
@Mikkie: In juli naar tuningweekendje in ciney geweest met ons bendje, en een maat (met een gechipte I-30 2liter diesel) vroeg om eens te sprinten. Dus is gewoon een sprintnummer. Vond het nog tof om te laten hangen
Grtz Rocky
@Mikkie: In juli naar tuningweekendje in ciney geweest met ons bendje, en een maat (met een gechipte I-30 2liter diesel) vroeg om eens te sprinten. Dus is gewoon een sprintnummer. Vond het nog tof om te laten hangen
Grtz Rocky
Jij hoeft je niet te schamen voor wintermodus 
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Persoonlijk vind ik deze velgen vele malen mooier staan! Misschien nog eenzelfde setje scoren voor de zomer? 
behalve dan het "Misschien nog eenzelfde setje scoren voor de zomer?" gebeuren
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
-
Rocky
thx,
bwa de velgen zijn niet mis die er nu onder staan, maar nu mis ik toch wel breedte verhouding (voor en achter) van op de zijkant is het nie mis, maar langs achteraan bekeken staat hij weer wat 'magertjes'.
Nuja tis toch bijna winter. heb nu tijd om op zoek te gaan naar een mooi (opmaak)setje. Weet eigenlijk al wat ik wil...
Grtz Rocky
bwa de velgen zijn niet mis die er nu onder staan, maar nu mis ik toch wel breedte verhouding (voor en achter) van op de zijkant is het nie mis, maar langs achteraan bekeken staat hij weer wat 'magertjes'.
Nuja tis toch bijna winter. heb nu tijd om op zoek te gaan naar een mooi (opmaak)setje. Weet eigenlijk al wat ik wil...
Grtz Rocky