Ik ben Frans en woon in limburg. In 2007 heb ik een E36 323iA Touring uit Duitsland gehaald en daar erg fijne kilometers mee gemaakt. Reed echter teveel en heb vorig jaar een Passat Variant 130pk TDi gekocht uit 2002. Deze vorige maand te koop gezet onder het mom van 'mag weg.. hoeft niet' ;-). Vorige week verkocht!
Toen gaan zoeken naar een opvolger. Hier in de buurt stond een E46 Touring 320D Exe uit 2001 te koop. Boekjes ingevuld aanwezig en een, voor mij acceptabele kilometerstand van 239dkm.
Met oa Sportsitze, ECC, Radio/CD Business, 17" origineel BMW lichtmetaal, PDC en een trekhaak. ;-)
Toch weer blij dat ik weer bij BMW ben! Hij is wel wat krapper dan de Passat, maar we hebben in ieder geval weer het Freude am Fahren gevoel! ;-)
Zal hieronder even wat foto's plaatsen, hoe hij te koop stond aangeboden. Heb zelf, ivm het weer, nog geen plaatjes kunnen schieten. Zal er ook niet meer van komen deze winter, aangezien er morgen stalen velgen met winterbanden onder komen.
To do lijstje
- Linker raammechanisme hapert - CHECK
- Achterruitverwarming doet het niet
- Motor houdt lichtjes in tss de 2000-2500 toeren. - CHECK ( LMM vervangen )
- Winterbanden monteren - CHECK
- Parrot inbouwen ( reeds besteld ) - CHECK
- Dension Gateway of iets soortgelijks inbouwen ivm iPhone-connectie icm originele Business Radio/CD - CHECK
- Pioneer TS-WX11a actieve subwoofer inbouwen - CHECK