Foto en reactietopic: BimmerPortal Nürburgring Trip 2011
Re: Foto en reactietopic: BimmerPortal Nürburgring Trip 2011
Zo, daar gaan we dan met de selectie:
Danish, stuur me maar een PB met je mailadres, dan krijg je alle foto's die ik heb (zijn er niet veel meer dan dit hoor).
Danish, stuur me maar een PB met je mailadres, dan krijg je alle foto's die ik heb (zijn er niet veel meer dan dit hoor).
Super foto's Mikkie! Bedankt
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
Mag ik de originele bestanden van de eerste 2?
+1!! Mooie pics!
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Voor iedereen die originelen wil: stuur even een PB met je mailadres erin en voor welke auto (liefst met kenteken, dat zoekt makkelijk) je de originelen wil hebben. Ik duik dan even het archief in of ik nog meer foto's heb waar je auto op staat, en dan mail ik het door. Originelen zijn 2256 × 1504.
En namens de fotograaf dank voor alle complimenten, hij is er blij mee
En namens de fotograaf dank voor alle complimenten, hij is er blij mee
De 3de foto is een erg mooie foto vin ik.
En dan die platen van me NSX oef
Toch vin ik de laatste foto ook wel erg mooi.
En dan die platen van me NSX oef
Toch vin ik de laatste foto ook wel erg mooi.
En nog een extra selectie, altijd leuk:
Gewoon, omdat het kan .
Als het goed is heeft iedereen die me een PB heeft gestuurd, inmiddels bericht terug. Hetzij met een verzoek om een (ander) emailadres, hetzij een mail met de foto's, als het goed is in origineel formaat!
Gewoon, omdat het kan .
Als het goed is heeft iedereen die me een PB heeft gestuurd, inmiddels bericht terug. Hetzij met een verzoek om een (ander) emailadres, hetzij een mail met de foto's, als het goed is in origineel formaat!
Foto's stonden op de mail, Thanx kerel! Ben er blij mee!
Is het jouw BMW op de foto-topic niet ergens anders?
Hoe dan ook, dank voor de complimenten, ik geef ze door!
Hoe dan ook, dank voor de complimenten, ik geef ze door!
@mastercow:ik vind dat een van de mooiste foto! Ziet er uit als een reclame foto. Ze hadden geen castrol helaas en er was niemand bij die tankstation die mij kon helpen. Degene die met frenkz meereed hielp nog met zoeken, maar deze kwam als beste over hahah:p
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
De grap is dat ik niet eens in de gaten had wat je aan het doen was, daar kwam ik later pas achter. Volgens mij had ik nog wel een litertje 5W30 achterin liggen namelijk
Ach ja maakt niets uit joh.. Ging ff voor de zekerheid checken hoe het met de oliepeil was, alvorens op de autobahn en Nurburgring te scheuren