Iemand iedeeën of ervaringen? hoe hebben jullie op je computer/laptop gekregen? ook met windows 7?
Thnx!
Heb je de sleutel ook geprogrameerd voor het automatisch op slot gaan?Zweetsok schreef:Ik heb ook de bmw scanner, mij lukt in principe alles, behalve dat m'n deuren op slot gaan met wegrijden.
Zijn er, naast dat je moet aanvinken bij welke snelheid je het wilt, nog andere opties die je hiervoor aan moet vinken?
Ook was ik op zoek naar de panic button voor op je afstandsbediening, die kon ik ook nergens vinden.
Hier werkt de scanner met windows 7 32 bitjudaz schreef:1.40 werkt ook alleen maar met 98 of xp
Wat bedoel je met sleutels programmeren? Ik kan met mijn sleutels wel de ramen open en dicht krijgen door de knoppen op de ab ingedrukt te houden.marcel-k schreef:Heb je de sleutel ook geprogrameerd voor het automatisch op slot gaan?Zweetsok schreef:Ik heb ook de bmw scanner, mij lukt in principe alles, behalve dat m'n deuren op slot gaan met wegrijden.
Zijn er, naast dat je moet aanvinken bij welke snelheid je het wilt, nog andere opties die je hiervoor aan moet vinken?
Ook was ik op zoek naar de panic button voor op je afstandsbediening, die kon ik ook nergens vinden.
Neem aan dat je dan niet de volledige versie hebt? Aangezien de originele versie vrij duur is .. Gaat dit werken met elk willekeurig ODBII interface?Oxellaar schreef:http://www.bmw-scanner.com/?page=bmw-sc ... d&lang=eng
Hier kun je hem gratis downloaden