Tijdens het gas los heb ik een hikje.. ik heb een storing van 004501 control of exhaust gas recirulation anomaly! Zoeken op google kom ik vaker de redenen hiervoor de lmm tegen
![:roll: :roll:](./images/smilies/roll.gif)
Hiervoor had ik, samen met deze storing foutcode 004867. Deze foutcode is afkomstig van het gasklephuis. Bij deze storing wilde de auto soms bij helemaal afremmen uitvallen. Na vervangen van de gasklephuis (pierburg) is deze storing niet meer terug gekomen. (Heb de oude gasklephuis uitelkaar gehaald puur voor onderzoekje
![:gek: :gek:](./images/smilies/gek.gif)
Dacht dat deze 2 storingen met elkaar te maken had. Maar helaas. Auto hikt nog steeds bij gas los. Bij koude motor heb ik totaal nergens last van
![:S :s](./images/smilies/confused.gif)
![Muurtje.. :bang:](./images/smilies/banging.gif)
Laatst heb ik mijn automaat bij ZF compleet laten onderhouden. (Lekte olie vanuit de bedrading) Voor zekerheid heb ik dit probleem ook verteld of er iets met de automaat te maksn heeft. Monteur gaf aan dat er niks met automaat te maken heeft. Omdat deze zowel bij D als handschakel voorkomt.
Voordat ik een nieuwe lmm aanschaf, zijn er mensen die dit hebben meegemaakt???
Heb de lmm losgekoppeld, voel niet echt verschil (loopt beetje zwaarder).
Zover ik weet zuigt de slang van egr. Als ik deze slang loshaal en blaas, hoor ik ergens flink sissen. Is het geen gesloten systeem of hoort dit zo? Iemand ervaring?
Tijdens het lopen van de motor heb ik de vacuumslang losgetrokken van de egr. Er is dus geen vacuum aanwezig?
![smile :amen:](./images/smilies/worshippy.gif)
Verder loopt de auto goed zonder noodloop of iets dergelijks.