Keuze Intravee of Dension?
Re: Keuze Intravee of Dension?
Weten jullie of de Intravee of de dension ook werkt op een E60 met iDrive en navigatie? Of hebben ze daarvoor weer een andere kit?
In de E60 werkt van dension dan alleen de gateway 500
Was zo ook op zoek voor mijn e60 en kwam uit op deze pagina :
http://www.dension.com/index.php?pageID=11
Was zo ook op zoek voor mijn e60 en kwam uit op deze pagina :
http://www.dension.com/index.php?pageID=11
E46 320ci Coupe (315.000km) =>Sold | E71 X6 x-drive 3.0d (60.000km) =>Sold
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
hmm dat dacht ik al ja, en de OEM versie is zeker weer zo een dom systeem of weet je dat niet firenza? bedankt iig!
Mijn iPod schakelt soms niet in wanneer ik de auto start (bij Intravee). Af en toe krijg ik daarom de melding "No iPod" even naar de kofferbak lopen en een willekeurige toets van de iPod indrukken werkt, maar ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem. Ik heb een iPod classic.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem. Ik heb een iPod classic.
Ik ken het probleem... Heb het zelf ook, 't je iPod gaat dan in Deep Sleep...
Kan op twee manieren opgelost worden afaik.
1. Je Alpine KCA420i opsturen naar die gasten van Intravee en die passen hem dan een heel klein beetje aan dat die je iPod niet meer in deep sleep gaat.
2. Ergens een bestandje neer zetten in de root van je iPod met een specifieke naam (kan me nu zo ff niet herinneren) maar dat had bij mij niet zo superveel effect (60Gb 5Gen iPod)
Kan op twee manieren opgelost worden afaik.
1. Je Alpine KCA420i opsturen naar die gasten van Intravee en die passen hem dan een heel klein beetje aan dat die je iPod niet meer in deep sleep gaat.
2. Ergens een bestandje neer zetten in de root van je iPod met een specifieke naam (kan me nu zo ff niet herinneren) maar dat had bij mij niet zo superveel effect (60Gb 5Gen iPod)
3. een kabel trekken naar voren zodat de iPod binnen handbereik is. Je kan hem dan even "wakker" maken.
Draadje trekken vind ik iets teveel van het goede. Heb juist voor de Intravee gekozen zodat ik de 16:9 Nav kan gebruiken om hem te bedien.
Ben er inmiddels wel achter dat wanneer ik de iPod binnen handbereik zou hebben, de 16:9 aansturing niet meer zou gebruiken. Maar dan had ik net zo goed een simpel aux kabeltje kunnen trekken i.p.v. de duurdere Intravee oplossing.
Heb inmiddels met de zoekterm Deep Sleep wel nog een additionele oplossing van Intravee zelf gevonden.
http://www.intravention.co.uk/forum/ind ... pic=1313.0Volgens mij kan ik met deze reminder in ieder geval 5 werkdagen, zonder iPod de aan te raken naar mijn werk rijden. THX voor de juiste zoekterm dus !
UPDATE
Reactie van Intravee om zelf je KCA 410i te modificeren.
http://www.intravention.co.uk/forum/ind ... pic=1361.0
Ben er inmiddels wel achter dat wanneer ik de iPod binnen handbereik zou hebben, de 16:9 aansturing niet meer zou gebruiken. Maar dan had ik net zo goed een simpel aux kabeltje kunnen trekken i.p.v. de duurdere Intravee oplossing.
Heb inmiddels met de zoekterm Deep Sleep wel nog een additionele oplossing van Intravee zelf gevonden.
http://www.intravention.co.uk/forum/ind ... pic=1313.0Volgens mij kan ik met deze reminder in ieder geval 5 werkdagen, zonder iPod de aan te raken naar mijn werk rijden. THX voor de juiste zoekterm dus !
UPDATE
Reactie van Intravee om zelf je KCA 410i te modificeren.
http://www.intravention.co.uk/forum/ind ... pic=1361.0
Laatst gewijzigd door Zilver op 27 jul 2009, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Die update had ik idd al genoemd, maar let op niet je Intravee wordt hier gemodificeerd maar je Alpine KCA420i. Ik heb dit pakketje zelf al even thuis liggen, maar nog geen tijd gehad de KCA420i om te bouwen.
Voor wat betreft die reminder, ik spreek je over een maand nog wel of je het nog zo'n leuke optie vind.
@Farl: Dat zou voor mij sowieso geen optie zijn omdat ik de iPod ivm diefstalgevoeligheid niet in het passagierscompartiment van de auto wil hebben.
Voor wat betreft die reminder, ik spreek je over een maand nog wel of je het nog zo'n leuke optie vind.
@Farl: Dat zou voor mij sowieso geen optie zijn omdat ik de iPod ivm diefstalgevoeligheid niet in het passagierscompartiment van de auto wil hebben.
Goed gespot, ik heb het bericht aangepast. Heb ook het chipje meteen besteld, want zie inderdaad slechte ervaringen met die reminders.
Ik wil dan de iPod op een plaats laten uitkomen waar je hem niet ziet, zoals onder mijn stoel.Griffendahl schreef:@Farl: Dat zou voor mij sowieso geen optie zijn omdat ik de iPod ivm diefstalgevoeligheid niet in het passagierscompartiment van de auto wil hebben.
Maar ik moet zeggen dat het modificeren van de module zoals ze bij Intravee aangeven wel goed klinkt! Al ben ik zelf niet technisch genoeg om dit zelf te doen.
- Edit:
- Ik heb een modified board aangevraagd bij hun. Alleen schijnt er niet veel op voorraad te zijn, we wachten af. Nu zal ik wel weer ontopic gaan.
Jongens het is echt heel makkelijk om het kabeltje naar voren te leggen.
Voor diegene die een roolo bakje hebben is het nog makkelijker.
Je hoeft niets te zagen en ligt toch uit het zicht.
Voor diegene die een roolo bakje hebben is het nog makkelijker.
Je hoeft niets te zagen en ligt toch uit het zicht.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
Ik heb sinds het weekend ook een Intravee II erin zitten icm KCA420i, binnen 5 min werkend ;D
Erg mooi systeem, nu gebruik ik me iPhone voor de muziek Klopt het dat de bijgeleverde kabel net te kort is om bij me armsteun te komen? ;(
Erg mooi systeem, nu gebruik ik me iPhone voor de muziek Klopt het dat de bijgeleverde kabel net te kort is om bij me armsteun te komen? ;(