BMW 535d Touring - carbon int. (p11) en shift paddles (p23)
- Kingfisher
- Contacteer:
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
Ben benieuwd hoe het er in het echt uitziet. Zo op de foto's ziet het er goed uit en lijkt het niet eens zo raar dat de achterkant hoger is...
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Bedankt mensen ! De Vijf staat er inderdaad mooi bij zo. Morgenochtend nog even wassen en dan in kolonne naar de meeting !
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
En ook deze stond net als die van Z3MRunner er erg mooi bij ;D. Ik stond eerst nog even te twijfelen welke van wie was, pas toen ik naar het stuur keek kwam ik erachter .
Erg vette wagen!
Erg vette wagen!
Gr, Martijn
Thanks ! Als je het eenmaal weet vallen deze verschillen ook wel op;
- de mijne heeft Chromeline en de andere shadowline
- mijn nieren/grill is carbon black en de andere chroom
Heel leuk om vandaag eens de gezichten bij de auto's te zien, gezellig volk hoor die BMW rijders !
Het was ook leuk om eens met een groepje Funfers over de A12 te rijden, en we hielden ons keurig aan de max. snelheid;
Schitterende auto's, stuk voor stuk, maar de dikke 5 van Aron is wel een echte showcar met die 20 inchers ! Prachtige wagen.
Wat een mooi rijtje ....
Heel leuk om vandaag eens de gezichten bij de auto's te zien, gezellig volk hoor die BMW rijders !
Het was ook leuk om eens met een groepje Funfers over de A12 te rijden, en we hielden ons keurig aan de max. snelheid;
Schitterende auto's, stuk voor stuk, maar de dikke 5 van Aron is wel een echte showcar met die 20 inchers ! Prachtige wagen.
Wat een mooi rijtje ....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Jezussss .... zit ik net vrolijk een stuk tekst te typen met leuke foto's van onze Funfers erbij in het topic "wie gaat er met een E6x naar de meeting" en ik klik op "bevestig", krijg ik de melding dat het topic ondertussen door een moderator op slot is gegooid. Alles kwijt dus, lekkerrrrr !
Strakke bak Frank. Kan zijn dat een dezer dagen je voorstoelen en head up display zijn gestolen.
Frank, het was echt gezellig om met jou lekker te kletsen
Kan je mijn foto's nog een keertje sturen naar mijn e-mail?
Kan je mijn foto's nog een keertje sturen naar mijn e-mail?
BMW E60 M
Ook deze was erg mooi !
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
hahaha bedankt voor de complimenten Frank..
was leuk eindelijk eens te zien wie nou zo gevat is altijd..haha..
jammer dat het eig van korte duur was..
binnenkort maar ff wat regelen met zn allen..(E60)
was leuk eindelijk eens te zien wie nou zo gevat is altijd..haha..
jammer dat het eig van korte duur was..
binnenkort maar ff wat regelen met zn allen..(E60)
Had ik meteen geprobeert maar werkte helaas niet - nouja, volgende keer beter.Darudevampire schreef:Indien je zo'n melding krijgt kan je op "vorige" of "terug" klikken in je browser, deze heeft je getypte tekst onthouden in het tekstkader. Dit kun je daarna weer kopiëren en plakken in het daarvoor bestemde topic
Nou kan ik gelijk zeggen dat ik nog best even naar jouw Beemer heb staan koekeloeren; wat een mooie wagen !!
Het M-pakket staat ook dit model weet erg goed.
Z3Mrunner - pas je wel op met je plannen; ik ben erg gehecht aan die onderdelen die je noemt !!
Iedereen bedankt voor het positieve commentaar op mijn 535, op de meeting sta je tussen zoveel moois dat het bijna gewoon lijkt, maar nu ik weer naar het werk rij zie ik de koppies weer omdraaien als ik langsrij - en dat geeft een goed gevoel !
MrTurbo - je foto's stuur ik vanavond nog toe !
GRRR De mijne stond niet in het mooie rijtje!Frank535 schreef:Thanks ! Als je het eenmaal weet vallen deze verschillen ook wel op;
Wat een mooi rijtje ....
Even een update onder de titel - Hoe raak ik mijn rijbewijs kwijt.
Ik rij elke dag op en neer tussen Rotterdam en Veldhoven als woon-werkverkeer, en dat gaat al maanden lang goed met een vaartje van 140-150 gemiddeld, maar zoals elke 535d rijder weet - dat voelt aan als 100 km/u. En op het grote delen mag je ook maar 100 km/u rijden. Een maand geleden had ik al eens geluk in het donker, toen ik met een Mercedes aan het stoeien was op de A16 tussen Breda en Rotterdam; soms ging hij voorop en soms ik, met een gangetje van zo'n 160 (limiet 100 ..) tot er in het donker een derde set koplampen aankoppelde. De Merc voor mij deed er een schepje bovenop en ik vond het wel mooi zo dus liet de BMW uitrollen, waarna de derde auto voorbij kwam zetten om de Merc in te halen. Wat denk je - was het dus een Volvo van de KLPD.
Maar goed, gisteren reed ik hetzelfde stuk bij daglicht en vanaf de Moerdijkbrug naar Rotterdam was het rustig op de weg dus de vaart zat er goed in. Ik zag wel een ouder model Mercedes (type 2005-2006) in de verte achter me rijden die er ook goed de snelheid in had, het zwarte ding was zelfs verassend snel. Uiteindelijk kwam ik bij een wegversmalling en gaf een tikkie gas bij om een auto voor het verdrijvingsvlak in te halen, de BMW schoot vooruit en nog net voor de lijnen was ik erlangs.
De zwarte Mercedes had blijkbaar ineens haast want hij wilde die auto ook nog inhalen en ging fors over het verdrijvingsvlak heen. Ik dacht nog - wat een aso om zo in te halen. Tot ik ineens een setje blauwe flitslichten in de grill zag aangaan. WTF ?!!! Ik keek snel naar de teller en die stond tegen de 170 terwijl je daar 100 hoort te rijden. Een hele serie vloeken ging door m'n hoofd en met bonkend hart schoof ik een rijstrook op naar rechts, terwijl de Mercedes tergend langzaam dichterbij kwam en naast me kwam rijden - het leek een eeuwigheid te duren en er ging van alles door m'n kop ... wat gebeurt er nu ???
De bestuurder in donkerblauw pak bleef recht voor zich uitkijken en gebaarde met zijn rechteraarm dat ik langzamer moest rijden en zoeffff - hij vloog er vandoor. Ik geloofde mijn ogen niet en bedankte mijn beschermengeltje uitvoerig.
Damn sukkel, als je zo doorgaat kun je heel snel je rijbewijs inleveren met deze auto. Zo'n moment zet je wel even aan het denken zeg. Een tikkie gas erbij ... stomkop ! Mijn geluk is voorlopig even opgebruikt dus ik doe het maar wat rustiger aan.
Prettig weekend mensen en let op je teller !
Ik rij elke dag op en neer tussen Rotterdam en Veldhoven als woon-werkverkeer, en dat gaat al maanden lang goed met een vaartje van 140-150 gemiddeld, maar zoals elke 535d rijder weet - dat voelt aan als 100 km/u. En op het grote delen mag je ook maar 100 km/u rijden. Een maand geleden had ik al eens geluk in het donker, toen ik met een Mercedes aan het stoeien was op de A16 tussen Breda en Rotterdam; soms ging hij voorop en soms ik, met een gangetje van zo'n 160 (limiet 100 ..) tot er in het donker een derde set koplampen aankoppelde. De Merc voor mij deed er een schepje bovenop en ik vond het wel mooi zo dus liet de BMW uitrollen, waarna de derde auto voorbij kwam zetten om de Merc in te halen. Wat denk je - was het dus een Volvo van de KLPD.
Maar goed, gisteren reed ik hetzelfde stuk bij daglicht en vanaf de Moerdijkbrug naar Rotterdam was het rustig op de weg dus de vaart zat er goed in. Ik zag wel een ouder model Mercedes (type 2005-2006) in de verte achter me rijden die er ook goed de snelheid in had, het zwarte ding was zelfs verassend snel. Uiteindelijk kwam ik bij een wegversmalling en gaf een tikkie gas bij om een auto voor het verdrijvingsvlak in te halen, de BMW schoot vooruit en nog net voor de lijnen was ik erlangs.
De zwarte Mercedes had blijkbaar ineens haast want hij wilde die auto ook nog inhalen en ging fors over het verdrijvingsvlak heen. Ik dacht nog - wat een aso om zo in te halen. Tot ik ineens een setje blauwe flitslichten in de grill zag aangaan. WTF ?!!! Ik keek snel naar de teller en die stond tegen de 170 terwijl je daar 100 hoort te rijden. Een hele serie vloeken ging door m'n hoofd en met bonkend hart schoof ik een rijstrook op naar rechts, terwijl de Mercedes tergend langzaam dichterbij kwam en naast me kwam rijden - het leek een eeuwigheid te duren en er ging van alles door m'n kop ... wat gebeurt er nu ???
De bestuurder in donkerblauw pak bleef recht voor zich uitkijken en gebaarde met zijn rechteraarm dat ik langzamer moest rijden en zoeffff - hij vloog er vandoor. Ik geloofde mijn ogen niet en bedankte mijn beschermengeltje uitvoerig.
Damn sukkel, als je zo doorgaat kun je heel snel je rijbewijs inleveren met deze auto. Zo'n moment zet je wel even aan het denken zeg. Een tikkie gas erbij ... stomkop ! Mijn geluk is voorlopig even opgebruikt dus ik doe het maar wat rustiger aan.
Prettig weekend mensen en let op je teller !
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Zow, dat zijn de mazzeltjes die je moet hebben....
Wel een beetje oppassen in 't vervolg he?
Wel een beetje oppassen in 't vervolg he?
Oei, dat ging net goed. Maar even rustig aan anders is het eerdaags met de bus
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
- Kingfisher
- Contacteer:
Haha, mooi verhaal weer. Maar was het wel een echte blauwe rakker en niet een hobbyist met blauwe knipperts in zijn gril? Ik ben namelijk wel eens aan de kant gedrukt door een S-klasse met blauwe knipperts in de mistlampen (en een sjonnie achter het stuur)...
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M