Opties (de-)activeren. Dus als het goed is mijn airco omzetten van Fahrenheit naar Celsius, comfort sluiting aanpassen, sensormat in de bijrijdersstoel deactiveren, etc. en storingen uitlezen en resetten (maar dat kon ik eigenlijk al). Niet de ECU herprogrammeren, zoals je met chippen doet.
En het solderen, tja, ik heb ooit een poging gedaan op elektrotechniek, wat niet gestrand is vanwege het solderen e.d., maar vanwege de wiskunde. Voor dit heb je weinig wiskunde nodig, dus is het vooral gewoon geduld.
Ondertussen kreeg ik vandaag ook een belletje dat een lang geleden (eind november...) bestelde klep eindelijk binnen is en vandaag op de post gaat
Dit stomme ding, om precies te zijn:

Die zit op geen enkele EU-spec E36's, op de 323i Compact na.
Morgenmiddag dus ophalen en snel een moment prikken om hem te plaatsen. Hopelijk krijgt m'n cabrio dan weer een beetje van z'n oude, stille geluid terug (nu hoor ik de uitlaat vanuit de motorruimte, omdat die klep lekt).