Eigenlijk wilde ik wachten met updaten tot alles helemaal gemonteerd was, maar ik kan me niet meer bedwingen, dus hier maar een teaserpost
Men neme: Een heule hoop pakketjes
Met daarin onder andere: Hartge verlagingsveren (30mm rondom)
Nieuwe nieren, omdat mn oude zowat geen ophangingspunten meer had
Omdat ze zo spotgoedkoop waren AE besteld om te kijken of het wat is. ( I kinda like it, dus ze blijven nog ff zitten. Vooral met de oem xenon staat het best aardig. Halogeen stadslichtjes vind ik persoonlijk erg vloeken)
En het pronkstuk, jawel, een originele BMW M-Tech II set
Zoals je ziet is de set van boer Harm geweest die er niet bepaald zuinig op geweest is. De achterbumper was gescheurd, binnenbalk was gescheurd (kwam ik later achter) en de voorbumper had diverse diepe krassen. Vooral de onderkant was behoorlijk gehavend. Gelukkig heeft eBay daar splitters voor
![smile :P](./images/smilies/puh2.gif)
Het viel mee dat de skirts niet gescheurd waren
Ondertussen heb ik ook een nieuwe kachelweerstand besteld. Wat een bitch om dat ding te vervangen zeg! Ik ben er ruim 3/4 van mn zondag mee bezig geweest
![:gek: :gek:](./images/smilies/gek.gif)
. Ik heb zelfs 2x mn telefoon op moeten laden omdat ie leeg was. (video + flitsfunctie heeft me door die hel getrokken
![:tong: :tong:](./images/smilies/smiley_tongue-1.gif)
) Maar het is driedubbel waard. Geen climate controle met een eigen leven meer
Dan nu, een kleine sneakpeak!
Zoals je kunt zien heb ik de knipperlichten vervangen voor donkere. Ik vond de witte er teveel uit springen en nu zijn ze meer 1 geheel met de koplampen. De oranje lampjes laat ik wel zitten. Het heeft wel wat vind ik. Ook de mistlampen heb ik 'vervangen' voor smokes om dezelfde reden. (geval van hate it or leave it denk ik) Ik houd wel van oem, maar soms ook weer net niet
Now excuse me, ik kreeg net een telefoontje dat ik m'n achterbumper op kan halen
![smile :shine:](./images/smilies/shiny.gif)