600 kan ik wel mee leven, hopelijk is het zoietsRobin320 schreef:Ik denk dat je een nieuwe radiateur (misschien ook airco radiateur) nieuwe motorkap, koplampen, en een voorfront moet hebben. Heb 'n jaartje terug bij een sedan ongeveer dezelfde schade gerepareerd bij een vriend van me.. Hij was toen +~ 600 euro kwijt, wel met gebruikte delen van een sloop. Maar je ziet er niets meer van. Ik hoop voor he je dat je je zeischermen niet beschadigd zijn. En je hebt geluk dat je airbags er niet uitgekomen zijn.
Grt Robin
De garage waar de auto staat gaat iig proberen iets dergelijks ook voor mij te regelen, alleen blijken dergelijke onderdelen voor een coupe een stuk lastiger te vinden en dus ook duurder te zijn.
Zojuist verzekering gebeld, standaard verhaaltje uiteraard over het feit dat ik niets vergoed krijg omdat t mijn schuld is etc. Al moet ik wel zeggen dat de medewerkster van Achmea wel zorgzaam voor me was
Premie gaat zeer waarschijnlijk met ongeveer 1k per jaar omhoog, vanwege het feit dat ik slechts 19 ben ligt dit nog hoger dan normaal....
Fingers crossed, ik hoor later vandaag van de garage. Ill let you know!