l+r uitlaat
Re: l+r uitlaat
Is het ook niet een kwestie van een andere bumper die dichter bij de grond staat? Dan zie je de pijpen niet en heb je het zelfde?
Zit bij de compact het reserve wiel net zoals in mijn 320d sedan? In de gelaste bak in mijn kofferbak? Of een rek onder de auto? Ik zou nevernooit die bak eronderuit slijpen en dichtlassen.. Maar het kan wel
Zit bij de compact het reserve wiel net zoals in mijn 320d sedan? In de gelaste bak in mijn kofferbak? Of een rek onder de auto? Ik zou nevernooit die bak eronderuit slijpen en dichtlassen.. Maar het kan wel
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
Re: l+r uitlaat
Waarom zou je dat niet doen ?? Dat heeft een M3 ook... En die rijden ook gewoon zonder reservewiel... Op zich kan het prima hoor... Reparatiesetje erin en gaan met die banaan
- bmw325ticompact
- Berichten: 164
- Lid geworden op: 26 okt 2008, 17:49
- Locatie: Amsterdam ZO
Re: l+r uitlaat
die Foto's van de touring en compact zien er zeker niet verkeerd uit. Alleen gaat mijn voorkeur naar de eindemper van de touring. Ik heb de reservewiel onder de auto dus niet in de kofferbak. Is het dan veel werk om zo'n reparatiesetje te plaatsen of is dat niet nodig hoe ik de reservewiel in een rekje onder de auto heb liggen.
Re: l+r uitlaat
+1, ik zeg het ook.. vind compact model opeens stoer wordenfarl schreef:Erg netjes die compact!
M3 uitlaat op een 320D ?
Hallo,
Misschien een domme vraag, maar is het technisch mogelijk om het laatste deel van een 320D Touring uitlaat, te vervangen met het laatste deel van een M3 uitlaat (grote pot met quad uitlaten)? Natuurlijk met het nodig las-werk, maar zal het de prestaties van de motor niet negatief beïnvloeden?
Zijn er nadelen? (mechanisch)?
Zijn er voordelen? (buiten natuurlijk het uiterlijk)
Zag namelijk een M3 uitlaat voor een prikje... leek me wel leuk om 4 uitlaten op een Touring te monteren.
Mvg, Michiel.
Misschien een domme vraag, maar is het technisch mogelijk om het laatste deel van een 320D Touring uitlaat, te vervangen met het laatste deel van een M3 uitlaat (grote pot met quad uitlaten)? Natuurlijk met het nodig las-werk, maar zal het de prestaties van de motor niet negatief beïnvloeden?
Zijn er nadelen? (mechanisch)?
Zijn er voordelen? (buiten natuurlijk het uiterlijk)
Zag namelijk een M3 uitlaat voor een prikje... leek me wel leuk om 4 uitlaten op een Touring te monteren.
Mvg, Michiel.
Re: M3 uitlaat op een 320D ?
Alles is te maken, maar ik denk zelf dat je beter af bent met een aftermarket oplossing. (bijv Eisenmann)
Je zult waarschijnlijk behoorlijk wat moeten verbouwen aan de onderkant van je touring.
Waarschijnlijk zit, net als bij de coupé/sedan, de bak voor het reservewiel in de weg.
Je zult dus je reserve wiel ergens anders mee moeten nemen of runflat banden monteren.
Voor je vermogen zal het niet veel uitmaken. Hoe het geluid zal zijn weet ik niet , maar dat zal vast ook veranderen.
Of het beter of slechter klinkt weet ik niet.
Je zult waarschijnlijk behoorlijk wat moeten verbouwen aan de onderkant van je touring.
Waarschijnlijk zit, net als bij de coupé/sedan, de bak voor het reservewiel in de weg.
Je zult dus je reserve wiel ergens anders mee moeten nemen of runflat banden monteren.
Voor je vermogen zal het niet veel uitmaken. Hoe het geluid zal zijn weet ik niet , maar dat zal vast ook veranderen.
Of het beter of slechter klinkt weet ik niet.
Re: l+r uitlaat
Berichten samengevoegd
Staat best leuk op een touring, zie mijn eerdere postModeratoropmerking Opt1mus
PS van Griffendahl....
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Re: l+r uitlaat
Bij een dubbele Eisenmann loopt de rechtse pijp rond je reservewiel,dus moet helemaal niet worden weg geslepen.
Vb op ebay
http://cgi.ebay.de/EISENMANN-Auspuff-BM ... 240%3A1318
Vb op ebay
http://cgi.ebay.de/EISENMANN-Auspuff-BM ... 240%3A1318
Re: l+r uitlaat
Idd,had verkeerd begrepen wat je juist bedoelde
Ik ga wrs ook voor een eisenmann gaan,ben er alleen nog niet uit of het ook een l+r systeem gaat worden of een gewone dubbele.
Ik heb geen -tech bumper en weet niet of een l+r systeem daar mooi onder staat.
Ik ga wrs ook voor een eisenmann gaan,ben er alleen nog niet uit of het ook een l+r systeem gaat worden of een gewone dubbele.
Ik heb geen -tech bumper en weet niet of een l+r systeem daar mooi onder staat.